Show je laatste aankopen #4

image

10 likes

Ik heb ze een keer live gezien. Ik vind de nieuwe plaat wel een beetje tegenvallen ten opzichte van de vorige 3 maar nog steeds is het eentje die ik niet kan missen. :grinning:

Body van gymshark

En deze blouse van zara die niemand anders heeft

8 likes

€63 incl verzenden :blush: op de foto’s zagen ze er mooi uit en de verkoopster had veel goede reviews. Dus even afwachten!

Ohh goeie prijs ook! Misschien moet ik die app ook maar installeren :grin:

1 like

Waar heb je de broekjes vandaan?

image

ticket voor Moulin Rouge op Broadway (naast een trip naar NYC 😁)
34 likes

H&m

Heb zojuist een iPhone 11 Pro Max Space Grey gekocht :heart_eyes: :heart_eyes:

Iemand nog interesse in een iPhone 8 Plus 64gb Gold toevallig? Hahaha

4 likes

(Niet mijn foto want moet hem nog binnenkrijgen)

25 likes

Ik vind m echt superleuk!

Model leek hier zo blij mee dat ik hem niet kon laten liggen :roll_eyes: van Deadwood

Laarsjes van Vagabond. Had ik al, maar waren door de muizen kapot gemaakt :sob:

Van Urban Outfitters

Mile high van Levi’s

3 likes

Hele fijne broek van Levi’s, maar omg wat trekt ie enorm veel pluis/haar/stof aan. :sob: Heb hem nu aan, maar kan echt steeds een kledingroller gebruiken.

Ik had hem van de week al aan en dat is inderdaad wel een groot nadeel van deze broek. Dat ik een langharige kat thuis heb zitten werkt dan ook niet echt mee haha.

1 like

Voornamelijk gekocht om de puppy’s. €6 bij Women’secret, samen met een hoop bh’s.

35 likes

Na een dag twijfelen gekocht. Nu nog T-shirts kopen, maar dat komt volgende maand wel

16 likes

Knalroze bitje voor boksen hahah

image

7 likes

Topper! Vergeet niet hem eerst passend te maken volgens de gebruiksaanwijzing anders zit het heel kut en word je wellicht uitgelachen door je boksleraar haha.

2 likes

Heeeejjj ik heb die ook maar dan “1 strook” korter en leeeef erin het zit zo lekker noncha vrolijk leuk maar ook voor werk.
draag hem ook vaak met een tailleriem.
En haren in een dikke invlecht en cowboylaarzen is er ook leuk bij!

2 likes

14 likes