Voor het eerst in eeuwen weer eens nagellak gekocht. De witte is vooral voor nailart trouwens (die ik sporadisch maak).
Voor het eerst in eeuwen weer eens nagellak gekocht. De witte is vooral voor nailart trouwens (die ik sporadisch maak).
Ik snap je en ik benijd je vanwege je collectie
Heel mooi!
Aaaah die van Pull&Bear moet ik!!!
En 100% katoen en ik ook in het zwart verkrijgbaar (daar word ik vrolijk van).
Leuke spulletjes! Is er een kortingscode voor h&m home of zijn dit nog dingen uit de sale? Wil namelijk nieuwe handdoeken kopen dus dan is korting wel heeeel chill.
Bij mij staat de kortingscode er niet bij. Was het niet boven 60 euro 10 euro korting?
Argh ik meteen naar de website, maar helaas bij mij ook maar 10%
Ik heb gister besteld en ook niks gezien
Het verschilt per persoon. Ik had ooit twee accounts en op beide een andere korting!
En the good old days dat het op factuur kon. Ik krijg geen akkoord om gebruik te maken Klarna… Betaal altijd alles netjes, vet irritant.
1304 - €5.- (jarenlang geldig geweest, haha)
Tussen BE en NL zit wel vaak verschil in acties bij de meeste winkels. En meestal is dat nadelig als je in BE besteld helaas. Bv flack friday bij Mango NL 30% en BE 20%
Ik ging naar de Bijenkorf om mijn geurtje te kopen, maar die hadden ze ineens niet meer en vervolgens tegen deze jurk aangelopen en oeps. De jurk is trouwens van Rixo
Zou je willen laten weten hoe die laarsjes bevallen. Kwaliteit etc. De reviews op Google over deze site zijn best negatief namelijk.
Ik heb dit ook ineens
Ik ook niet! Terwijl ik bij andere webshops wel met Klarna kan bestellen.