Super leuk! Ik ga hem denk ik ook kopen haha
Hoeveel leggings heb jij inmiddels? Jij hebt thuis volgens mij inmiddels een heel magazijn aan prachtige leggings.
Thanks! Ja hij is echt heel leuk. Moet wel zeggen dat ik 1.60 ben dus volgens mij is de broek officieel bedoeld als een soort 3/4 broek haha dus dan kan je daar rekening mee houden als je wat langer bent
Ik vind m heel leuk! Waar heb je die gekocht?
Ik vind deze super mooi! Maar zie hem er niet meer bij staan volgens mij.
Oei! Ik zag vanochtend dat de puzzel weer op Amazon de beschikbaar is. Dat scheelt goed geld ook!
Dit zijn hopelijk mijn laatste truien voor dit jaar van & other Stories
Heeeel leuk, ik moet me echt inhouden om die 2e niet ook te kopen
Via Vinted. Moeten uit Spanje komen dus nog even geduld. Zocht deze al een aantal maand, dus heeeeel blij al.
Spiegel van seletti
Ooooh die onderste was ik vergeten, maar die wilde ik al een hele tijd bestellen. Ga ik nu gelijk doen.
Nice! Zeker als ze nog in deze staat zijn (en hopelijk wel echte). Wat heb je betaald als ik vragen mag?
Zijn al een paar jaar een van mijn lievelings nikes Heel leuk voor je dat je ze hebt gevonden!
@anon42392789 Heb je misschien nog een linkje voor mij (laatste trui dus). Ik kan hem niet meer vinden. Als ie dan wel uitverkocht is, kan ik hem in ieder geval makkelijker in de gaten houden haha.
Ik vond hem toevallig terug via een oude link in mijn browser
en hier naar alle afgeprijsde knits:
https://www.stories.com/en_eur/promotions/clothing/knitwear.html
Jaaaa dankje!
Ja ik heb echt heel erg veel leggings maar ik word er gewoon gelukkig van