Show je laatste aankopen #4

Kijk er niet vreemd van op als je morgen die tweede top en de tas kwijt bent. :face_with_hand_over_mouth: Mooie aankopen.

1 like

Waar zijn de jurkjes van?

Zin in madeliefjes in de tuin :heart_eyes:

8 likes

Allebei van YAS

Van Kruidvat! :blush:

11 likes

Vrep dress

6 likes

Jaaaa leuk he!
Ik denk het wel. Ik krijg ze donderdag binnen.
Volgens mij zijn ze helaas online wel uitverkocht nu…

Ik heb ze! Ik vind ze er heel mooi uit zien, ze voelen beetje goedkoop maar wat wil je voor €44… zijn leuk voor erbij, ik ben er blij mee!

Samenvatting

8 likes

Wauw! Nu de vraag: wat heeft het allemaal gekost? <3

Ik zet het even in een spoiler tag voor wie het niet hoeft te weten

Bij elkaar was het rond de 600 euro. M’n vriend heeft een deel meebetaald aan de Bernhard Wielhelm cape. Alsnog belachelijk veel geld, maar ik heb hier echt heel bewust voor gespaard haha.

1 like

Ohh ik vind ze echt heel leuk en zien er wel goed uit! Ga er even over nadenken haha. Thanks voor je bericht!

1 like

Woooo. Ik ken dit fenomeen echt helemaal niet? Vaak in Parijs geweest maar nog nooit dit zo. Misschien toch maar een weekendje Parijs boeken binnenkort… Heb je aanraders?

https://www.google.com/maps/placelists/list/dbU67BHe6aZU9r4Y5ftOaIQ2P_NbIA Ik heb dit lijstje gemaakt. Er zitten ook wel wat restaurants en bezienswaardigheden tussen.

https://www.google.nl/amp/s/www.nytimes.com/2018/03/21/travel/paris-thrift-resale-shops-fashion.amp.html Ik ben begonnen met dit lijstje en in het 16e arrondissement een hotel geboekt. Reciproque is erg leuk, maar wel aan de dure kant. In de buurt zitten betere winkels. Zoals La Marelle! Dit was echt geweldig, sowieso die locatie is heel mooi. Als je in Parijs zoekt op Depot-Vente kom je bijna in elk district wel wat winkels tegen. We hebben op de zaterdag echt de hele stad doorgezocht. Wees bereid om veel winkels bij langs te gaan haha.

2 likes

Heb je een linkie van die trui?

Dankje!!

1 like

Ik was trouwens nog benieuwd hoe ze vallen? Vallen ze heel smal of gewoon normaal?

Mijn leven is compleet als deze binnenkomt :heart:

23 likes

Normaal denk ik. Ze zitten iets strakker dan mijn andere cowboy laarsjes, maar daar heb je waarschijnlijk niets aan haha!

1 like

Ah nee dan weet ik dat ik een maatje groter moet bestellen. Want ik zit echt zo tussen 2 maten in, maar als ze ook maar iets smaller zijn dan kan ik beter de grotere maat :slight_smile: heb ze net besteld.

1 like

Vet blij met mn ici paris bestelling (en de 25% korting want au mn rib)

21 likes