Nee nog niet. Gebruikte tot nu toe altijd de cleansing balm van The Body Shop en die bevalt heel goed. The Body Shop zit alleen niet in de stad waar ik woon en ik heb echt slechte ervaringen met bestellen daar dus ik wilde er liever eentje die ik gewoon hier in de stad kan halen. Maar wel al goede dingen over gehoord dus ik durfde het wel aan.
Ik ben hier echt veeeeeeel te blij mee. Merch van biochemistry meme legend Darrion Nguyen (Lab Shenanigans)
Ik wil ook al vet lang zo’n trui! Maar ik sta niet meer in het lab en m’n kans om dat te gaan doen na m’n studie is voorbij als ik de stage krijg die ik wil
Oeh ah een algemene?
Ik denk alleen voor wie de nieuwsbrief ontvangt. SPECIAL is het, maar zonder in te loggen werkte de code bij mij in ieder geval niet.
hmm gek nee het werkt niet bij mij, terwijl ik wel de nieuwsbrief ontvang of is het BE?
BE inderdaad!
Haha ik vind het heel leuk dat ik niet de enige fangirl hiervan ben! Ik studeer snel af en weet ook nog niet of ik in een lab ga belanden maar ik moest ze hebben
Gewoon doen! Ze worden verstuurd uit Europa dus geen extra belasting en weinig verzendkosten
Oef als ik weer geld heb zien jullie me hier terug verschijnen
Via GameMania
Oh heel leuk deze!
Ik ben heel benieuwd naar de producten van Glossier! Is dit je eerste ervaring met het merk?
Als er andere mensen zijn met Glossier favorieten, dan ben ik ook heel benieuwd!
Ja, ik krijg t pas over 2 weken want een kennis neemt het voor me mee uit New York, dus ben ook heel benieuwd!
Ik ben fan van de boy brow, de generation g lippenstiften in cake en leo en de balmdotcom in mint en berry. Ik ga binnenkort nog meer inslaan in londen