Potje rechts is een forum aankoop! Ik vond hem ook te leuk om te laten staan! Het haasje komt van de Intratuin.
Misschien hebben jullie hier iets aan. Werkt (nog niet) op de meeste Nederlandse sites. Extensie in je browser installeren en hij zoekt automatisch kortingscodes voor je
Love de Zeeman
Het zou geweldig zijn geweest als ze een limited edition hadden gemaakt met BASIC BITCH op de achterkant geborduurd of zo.
Vera Moda via About You
Basic shirt van Stradivarius
Föhnborstel van Remington met kortingscode uit het magazine van mijn werk.
Ik heb NOOIT geluk. Bij welke sites werkt ie wel?
Bij bijvoorbeeld Asos, Douglas en Zalando geeft hij bij mij nu codes
Ga je dat zadelhoesje eraan vast plakken ofzo? Want anders lijkt het me niet echt effectief antidiefstalmateriaal. Bovendien is de blauwe voorband wel effectief.
De code bij Zalando is een code van 2 weken geleden, die had ik helaas net gemist toen
Nee, maar het lijkt mij niet dat iemand z’n lelijk regenhoesje wilt hebben toch? (Ik doelde op het regenhoesje, niet de fiets)
Daarbij wel lekker herkenbaar, want er zijn echt veel van die fietsen in mijn werkplek.
Ik heb van de week getwijfeld om deze te jatten
hahahahahhah. damnit xD Ach als mijn kont voor droog is voor een tijdje dan.
Waar is deze trui van?
Het stijlvolle gebreide gaatjespatroon geeft de trui met wolaandeel een bijzondere elegantie.
Het opvallende gaatjepatroon van deze trui maakt deze trui bijzonder en stijlvol tegelijk.
Speciaal voorzichtig wassen en met een fijnwasmiddel bij 30°
Was deze trui voorzichtig met een fijnwasmiddel bij 30 graden.
Nu je het zegt, ze willen zeker de bokaal van Søstrene Grene overnemen wat betreft verschrikkelijke tuttige teksten.