Show je laatste aankopen #4

Blazer Zara

Topje Zara

Broek Zara

4 likes

Ik heb NOOIT geluk. Bij welke sites werkt ie wel?

1 like

20 likes

Bij bijvoorbeeld Asos, Douglas en Zalando geeft hij bij mij nu codes

Ga je dat zadelhoesje eraan vast plakken ofzo? Want anders lijkt het me niet echt effectief antidiefstalmateriaal. Bovendien is de blauwe voorband wel effectief.

De code bij Zalando is een code van 2 weken geleden, die had ik helaas net gemist toen :frowning:

Nee, maar het lijkt mij niet dat iemand z’n lelijk regenhoesje wilt hebben toch? :joy: (Ik doelde op het regenhoesje, niet de fiets)
Daarbij wel lekker herkenbaar, want er zijn echt veel van die fietsen in mijn werkplek.

Ik heb van de week getwijfeld om deze te jatten :no_mouth:

4 likes

hahahahahhah. damnit xD Ach als mijn kont voor droog is voor een tijdje dan.

Other stories broek en schoenen uit de sale, bij elkaar meer dan 160 euro korting :thumbsup:

2 likes

Waar is deze trui van?

Benieuwd of ik het wat vind, draag normaal altijd normale air maxies.

8 likes

Het stijlvolle gebreide gaatjespatroon geeft de trui met wolaandeel een bijzondere elegantie.

Het opvallende gaatjepatroon van deze trui maakt deze trui bijzonder en stijlvol tegelijk.

Speciaal voorzichtig wassen en met een fijnwasmiddel bij 30°

Was deze trui voorzichtig met een fijnwasmiddel bij 30 graden.

Nu je het zegt, ze willen zeker de bokaal van Søstrene Grene overnemen wat betreft verschrikkelijke tuttige teksten.

3 likes

Zara

7 likes

Oh die trui :heart_eyes: Man who has it all?

Ja :slight_smile:

1 like

Lakleren tasje van de kringloop :black_heart:

27 likes

Van Topshop, ik was al lang op zoek naar een bloemetjesrok die niet extreem kleurrijk is. Deze past bij nagenoeg al mijn truien en shirts dus ga ik sowieso vaak dragen. :blush:

17 likes

Oh die rok! :heart_eyes: Ik zoek ook al een tijdje zoiets!

oeee waar is deze van?