Concertkaartjes
Haha oh ik voel het gewoon weer
Gisteren, want dekbedovertrekken waren 2e halve prijs:
Vandaag toch maar even dit gehaald. Mocht er 1 per persoon en daar waren mensen het niet mee eens. Arme cassière.
Ooh die sokken zijn leuk! Morgen meteen even langs in de hoop dat de mini Hema ze hier ook heeft.
Moooi!
Oh dit boek heb ik ook nog in de kast staan… Nooit gelezen, stiekem ook alleen gekocht omdat ie zo mooi is oops
Ik wil hem heel graag lezen voordat ik de nieuwe verfilming zie, helaas draait ie al (niet eens hier in de buurt) dus moet wel opschieten haha!
@Foucher @Gatenplant Aanrader! Ik vond het echt een gezellig boekje, kan het niet goed uitleggen maar ik voelde me helemaal cozy telkens ik erin las. Leest ook lekker makkelijk weg. Wel opletten dat je de juiste editie met deel II erin hebt!
Heb je die rok online gekocht? Zo ja, waar?
Nee ik heb die in Düsseldorf gekocht maar op de site van topshop zelf is hij er nog: https://eu.topshop.com/en/tseu/product/clothing-485092/skirts-485114/multi-vintage-floral-tiered-midi-skirt-9530892
Blauwe thee
Hopelijk een warmere slaapzak dan afgelopen jaren en lig ik eens niet te vernikkelen tijdens festivals
Broek zara
Boucle jasje, zonder het rokje want dit is wel heel erg tuttig

Blouse, zara
Saai wit shirt, zara
En een cropped skinny van mango
Wauw nog nooit van gehoord! Hoe smaakt dit en wordt het water hier ook blauw van?