Show je laatste aankopen #4

Tafelkleed van H&M Home

14 likes

Ik had nog een shirtje nodig met een kijk gaatje.

6 likes

Concertkaartjes

image

4 likes

:blush:

1 like

Haha oh ik voel het gewoon weer :sweat_smile:

Gisteren, want dekbedovertrekken waren 2e halve prijs:

Vandaag toch maar even dit gehaald. Mocht er 1 per persoon en daar waren mensen het niet mee eens. Arme cassière.

9 likes

Ooh die sokken zijn leuk! Morgen meteen even langs in de hoop dat de mini Hema ze hier ook heeft.

1 like

Adidas Sleek :heart:

57 likes

Moooi!

1 like

27 likes

Oh dit boek heb ik ook nog in de kast staan… Nooit gelezen, stiekem ook alleen gekocht omdat ie zo mooi is :weary: oops

1 like

Ik wil hem heel graag lezen voordat ik de nieuwe verfilming zie, helaas draait ie al (niet eens hier in de buurt) dus moet wel opschieten haha!

1 like

@Foucher @Gatenplant Aanrader! Ik vond het echt een gezellig boekje, kan het niet goed uitleggen maar ik voelde me helemaal cozy telkens ik erin las. Leest ook lekker makkelijk weg. Wel opletten dat je de juiste editie met deel II erin hebt!

2 likes

Heb je die rok online gekocht? Zo ja, waar? :blush:

Nee ik heb die in Düsseldorf gekocht maar op de site van topshop zelf is hij er nog: https://eu.topshop.com/en/tseu/product/clothing-485092/skirts-485114/multi-vintage-floral-tiered-midi-skirt-9530892

1 like

Blauwe thee

Schermafbeelding 2020-03-03 om 21.29.17

Hopelijk een warmere slaapzak dan afgelopen jaren en lig ik eens niet te vernikkelen tijdens festivals :smiley:

3 likes

Broek zara

Boucle jasje, zonder het rokje want dit is wel heel erg tuttig :hot_face:

Blouse, zara

Saai wit shirt, zara

En een cropped skinny van mango

3 likes

11 likes

Wauw nog nooit van gehoord! Hoe smaakt dit en wordt het water hier ook blauw van?

1 like

Jup! Het wordt blauw. Smaak is een beetje lastig te omschrijven haha. Maar ongemixt best vreemd. Een mix met andere thee jheb ik nog niet geprobeerd.

Zonder mix.

Met een mix (maar niet door mij gemixt, was bij Bagels & Beans en smaakte bloemig ofzo)

6 likes