Show je laatste aankopen #4

Rok

Deze zijn kennelijk nieuw? Ben benieuwd of ze fijner dan die van de Primark zijn

13 likes

4 likes

29 likes

Wat iedereen zegt. Prima kwaliteit, maar zou er never volle pond voor betalen.

Een prachtige Rixo jurk flink in de sale! Nog wel ff kijken of de kleermaker het decolleté kan vast zetten, want je kan zo naar binnen kijken.

13 likes
3 likes

Ahh top! Ja, dat dacht ik al wel een beetje. Ik vind sommige dingen heel mooi, maar ook weer niet per se 200-euro-voor-een-jurkje-mooi

Gouden ring,14 karaat.Gewoon Lucardi.

Ketting 14 karaat van Isabel Bernard.Webshop gevonden via Google en ik wil echt alles hebben,ook prima prijzen voor goud.Ben heel benieuwd! Hopelijk matcht ie in het echt ook met de ring.

Armband ook van Isabel Bernard,maar deze kreeg ik gratis bij mijn bestelling.

Onder het mom van ‘als niemand gouden ringen voor je koopt moet je het zelf doen’.Ja toggg.

12 likes

Hopelijk sluiten ze een beetje mooi aan bij m’n enkels

12 likes

Welk merk zijn deze? Heel mooi!

Vagabond! Model is Lara

Maar ik kan ook Marja aanraden

12 likes

Die schoenen in je spoiler staan nu op mijn wishlist :heart_eyes:

1 like

Met 30% korting en 25% extra :partying_face:

17 likes

ja waar

1 like

Op de site van Reebok.
Code: 5ODG-A3SR-KDEA-BL6LI

2 likes

Omdat deze vaak op repeat staat. :innocent:

3 likes

Van de C&A

45 likes

Ik heb deze jurk gekocht, maar twijfel over de maat. De kleinste zit eigenlijk iets te strak, maar nog wel mooi op zich. De jurk is spijkerstof, dus dat kan uitlopen. De grootste is wel echt wat te groot, maar de jurk is grotendeels katoen dus kan iets krimpen in de was. Welke zouden jullie kiezen? :woman_shrugging:

1 like

Ik hou er zelf niet van als iets te strak zit. Ik merk dat ik het dan toch niet aandoe.
Wel een hele leuke jurk trouwens!

1 like

Deze geweldige tweedehands kattentrui

20 likes