Witte Adidas stan smith besteld maar kreeg dit…
Ga echt stuk hier! Heb de klantenservice maar een berichtje gestuurd
Witte Adidas stan smith besteld maar kreeg dit…
Ga echt stuk hier! Heb de klantenservice maar een berichtje gestuurd
omg haha hoeee dan. ben benieuwd hoe dit gaat aflopen
Geen idee! Ik dacht nog heb ik 1 of andere limited edition ofzo besteld. Ik op asos kijken bij mijn bestellingen maar waren gewoon wit.
Het loopt zeker niet af met een sisser maar met een druiper.
Heel mooie subtiele ketting! Ben ik zelf ook al een tijdje naar op zoek, dus ben wel benieuwd wat de webshop nog meer verkoopt! Wil je de webshop delen?
Waar is het Metallica shirt van? Zag er bij Pull &Bear voorbij komen maar vond de print een beetje heftig. Deze is veel toffer
Hahaha dat was onverwacht
Oh wauw! Sluiten de schoenen uit je spoiler mooi aan bij je enkel? Heb vrij smalle enkels, maar zoek al heel lang zoiets haha.
Er zit nog wel wat ruimte tussen! Dus niet perfect. Bij een lange broek die je erin draagt valt het niet heel erg op, maar bij blote benen en een rokje bijv. wel meer.
Ik heb alleen het idee dat je dat altijd blijft houden bij zulke laarsjes, omdat je voet er misschien anders niet door past om ze aan te krijgen
Ah, jaa zoiets dacht ik al! Ben inderdaad bang dat ik de zoektocht naar aansluitende laarsjes wel kan opgeven haha. Denk dat ik ze wel ga proberen! Thanks
Dankjewel! Ben er ook heel blij mee dus ben benieuwd hoe die in het echt gaat zijn.En natuurlijk,here you go: isabelbernard.com
Thanks! Ik ga even lekker rondkijken wat ze hebben haha!
Had nog een giftcard van mijn verjaardag liggen
Too Faced Born This Way Foundation
BECCA Opal Highlighter.
en @Yellow
Niet alleen dat, het doet ook pijn. Ik heb laarsjes van Zara die net ietsje lager komen dan de jouwe en ze zaten aanvankelijk strak rond mijn been en na 100 meter had ik al een blaar waar de laars bij elke stap tegen mijn scheen aanbeukte. Gelukkig zitten ze ondertussen wat ruimer!
Nog even poeder en blush uitzoeken en dan is het wachten op een telefoontje van de bank over verdachte uitgaven op mijn creditcard
Jaaa dit heb ik ook gehad. Laarsjes die inderdaad tot dat stuk komen waar je voet overloopt in je been en buigt bij lopen. Ze sloten niet eens aan maar wat een pijn