Show je laatste aankopen #4

Aaah dat klinkt ook vrij logisch! En vervelend haha. Zal ook wel snijden als het tegen je blote huid aan zit…

Waar heb je dit allemaal gekocht :heart_eyes:?

:sunglasses::v:t2:

16 likes

Rok is H&M, highlighter palette en primer bij Look Fantastic (15% korting :smirk:) en bronzer en foundation via Amazon. Helaas moest ik bij amazon op een laag bedrag blijven ivm invoerkosten, anders had ik ook nog blush besteld daar

1 like

Geniet ervan🤩

1 like

Ik heb de bronzer en foundation en loooove them both!! Dus je zal echt geen spijt hebben denk ik! De foundation stinkt wel naar verf, maar is amazing!

2 likes

Thanks ga ik zeker doen!! Echt een hele goede noise canceling love it.

1 like

Ik heb hem ook, nu een paar maanden. Dacht eerst no way veeeel te duur. Maar nu elke dag genieten.:v:t3:

3 likes

AAHHHH NU BEN IK EXTRA EXCITED. Heb echt vet lang moeten zoeken naar site waar ik dienkon bestellen. En heb uitgebreid research gedaan vooraf omdat ik het hoog tijd vond om weer eens iets nieuws te proberen. Hoop zo dat ze mooi zijn :grin:
Heb je toevallig nog aanraders voor een fijne poeder? Ben al de hele avond aan het zoeken maar kan maar geen keuze maken. It cosmetics bye bye pores lijkt me chill, maar is weer 33 euro…

1 like

En @Baratheon ze verkopen die bronzer en foundation ook bij boozyshop! Geen invoerrechten en goede fijne site.

1 like

Ik zag het inderdaad, maar de bronzer was niet meer op voorraad bij boozy en ik kon natuurlijk niet wachten :joy:

2 likes

Pfff ehm… Nee, ik gebruik vrij weinig poeder helaas en echt alles door elkaar! Op dit moment Mac poeder of een hele goedkope van rimmel. Sorry! :disappointed:

1 like

Ik zou de onderste zonder water zetten, ze drogen dan gewoon in (ziet er niet anders uit). En kan je ze voor altijd laten staan :slight_smile:

1 like

Ja heb er bewust water in gedaan voor de katten, anders stoten ze de vaas om en nu is ‘ie te zwaar dus lukt het ze niet :sweat_smile:

1 like

Eindelijk een unieke/kwalitatief mooie ketting gevonden met de letter die ik wilde. :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Deze Sezane jurk :smile: Ben er blij mee, want de print doet mij enorm denken aan een jurk die ik vroeger als 5 jarig kind had

41 likes

Ik zag de jurk en wist meteen dat jij het was :relieved:

2 likes

Mooi! Print/kleuren heeft iets weg van oilily van vroeger.

Precies! M’n moeder liet me altijd Oilily dragen als kind, vandaar dat ik ook aan vroeger moest denken:)

1 like

En deze alvast voor de zomer. Zien er in het echt wel een beetje minder vierkant uit.

3 likes