Aaah dat klinkt ook vrij logisch! En vervelend haha. Zal ook wel snijden als het tegen je blote huid aan zit…
Waar heb je dit allemaal gekocht ?
Rok is H&M, highlighter palette en primer bij Look Fantastic (15% korting ) en bronzer en foundation via Amazon. Helaas moest ik bij amazon op een laag bedrag blijven ivm invoerkosten, anders had ik ook nog blush besteld daar
Geniet ervan🤩
Ik heb de bronzer en foundation en loooove them both!! Dus je zal echt geen spijt hebben denk ik! De foundation stinkt wel naar verf, maar is amazing!
Thanks ga ik zeker doen!! Echt een hele goede noise canceling love it.
Ik heb hem ook, nu een paar maanden. Dacht eerst no way veeeel te duur. Maar nu elke dag genieten.
AAHHHH NU BEN IK EXTRA EXCITED. Heb echt vet lang moeten zoeken naar site waar ik dienkon bestellen. En heb uitgebreid research gedaan vooraf omdat ik het hoog tijd vond om weer eens iets nieuws te proberen. Hoop zo dat ze mooi zijn
Heb je toevallig nog aanraders voor een fijne poeder? Ben al de hele avond aan het zoeken maar kan maar geen keuze maken. It cosmetics bye bye pores lijkt me chill, maar is weer 33 euro…
En @Baratheon ze verkopen die bronzer en foundation ook bij boozyshop! Geen invoerrechten en goede fijne site.
Ik zag het inderdaad, maar de bronzer was niet meer op voorraad bij boozy en ik kon natuurlijk niet wachten
Pfff ehm… Nee, ik gebruik vrij weinig poeder helaas en echt alles door elkaar! Op dit moment Mac poeder of een hele goedkope van rimmel. Sorry!
Ik zou de onderste zonder water zetten, ze drogen dan gewoon in (ziet er niet anders uit). En kan je ze voor altijd laten staan
Ja heb er bewust water in gedaan voor de katten, anders stoten ze de vaas om en nu is ‘ie te zwaar dus lukt het ze niet
Deze Sezane jurk Ben er blij mee, want de print doet mij enorm denken aan een jurk die ik vroeger als 5 jarig kind had
Ik zag de jurk en wist meteen dat jij het was
Mooi! Print/kleuren heeft iets weg van oilily van vroeger.
Precies! M’n moeder liet me altijd Oilily dragen als kind, vandaar dat ik ook aan vroeger moest denken:)