Geïnspireerd door het forum
Ik heb vandaag precies dezelfde aankopen gedaan!
Ik vind het echt grappig hoe dit topic ineens is veranderd van hippe jurkjes, oorbellen en make-up naar puzzels, borduursets, tekenboeken en home gyms.
Oke ik word ook nu al gek van het vooruitzicht van alleen met bodyweight te trainen de komende weken.
En de webshops hebben dat ook in de gaten trouwens. Alles wat ik een paar dagen geleden gekocht heb aan sport en entertainment is vandaag opeens meer dan 10% duurder.
Ja k had een puzzel op het oog bij bol die een paar dagen geleden nog 12 euro was en nu al over de 15 doei, ergens anders besteld!
Ben echt laaiend enthousiast over de kwaliteit van Holo Taco zowel de base/top coats als de kleuren (one coat black is écht diepzwart en dekkend) en de holo taco’s zijn top. Ik was net te laat voor de unicorn skin box en ik baaaaal.
Arme bezorgers die al die zware gewichten moeten bezorgen
Ik heb tijdverdrijf nodig nu mijn studie stil ligt. Eens kijken of borduren wat voor me is, lijkt me beter dan alleen maar Netflixen haha
Vans High Platform Checkerboard Sneakers
ZO blij! Via Trekpleister voor 55 euro. Bij Zalando zijn ze 94,95.
Edit
Wat ik nog meer heb gekocht maar ben vergeten:
Via Lucardi 19,99.
Groene Pusheen draak 22,97 (Nu weer duurder zie ik) via Amazon NL
Stormy Halloween 10,38 (Ook nu duurder)
Ik kan er alleen niet tegen dat er ‘easy’ wordt gebruikt. Zeker omdat daaronder wel ‘simpel’ staat.
En ik vind het gek van mijzelf want ik strooi ook vaak met Engelse woorden wanneer het eigenlijk niet nodig is.
Waar komt deze vandaan ?
Kan niet wachten om te beginnen haha. Hopelijk is het niet al te moeilijk maar is volgensmij met YouTube wat makkelijker te doen!
ooo die is ook mooi!! heb je dan een hele kit besteld?? (En waar?)
@de Holo Taco bestellers, voor 1 lakje komen er $30 shipping costs bij, hadden jullie dat ook?