Show je laatste aankopen #4

Ja is een hele set! Volgensmij ook met alle letters van het alfabet. Deze is het: https://stitchonomy.nl/product/borduurpakket-bloemenkrans-monogram/

Hopelijk heb ik er wel ‘tijd’ voor, vrijdag animal crossing :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

omg jaaa eindelijk animal crossing <3 Thanks ik ga deze even opslaan! Vandaag komt mijn regenboog borduur kitje binnen. ben zo benieuwd :smiley:

1 like

Ahh ja hij ging snel he! Ik heb destijds ook die eerste collection box gekocht en ik draag het bijna dagelijks. Toen de top en basecoats uitkwamen vond ik €35 verzending toch een beetje te veel van het goede. Maar goed, nu ook heeeel benieuwd naar de unicorn skin :smiley:

Van Stitchonomy!

Het precieze pakket is nu wel uitverkocht, maar ze hebben wel nog dezelfde maar dan op zwarte stof

4 likes

Ben benieuwd! Laat je me weten wat je van je regenboogpakketje vindt? :smile:

1 like

Ja zal ik doen! :smiley: leuk!

1 like

Nieuwe schoenen (vorige week online besteld)

25 likes

Volgende week heb ik een week vakantie vanwege het einde van mijn dienstverband en aangezien al mijn leuke plannen niet doorgaan kwam mijn moeder allemaal leuke boeken brengen om mij mee te vermaken. Wel lief want lezen is een van de weinige dingen waar ik mij ook langer dan een uur mee bezig kan houden :sweat_smile:.

6 likes

Heb je een linkje toevallig?

Ik heb ze van asos maar daar zijn ze momenteel uitverkocht:

Zijn dit die met een platform zool? Ik heb die ook en ze zijn heel mooi en lopen ook ontzettend fijn!

1 like

Duurde het bij jou ook lang voordat je ze uiteindelijk ingelopen had? Bij mij duurde dat veel langer dan bij normale Vans.Ik heb ze dan ook niet dagelijks aan maar minimaal 2 keer per week.Heb ze nu na een half jaar pas echt goed ingelopen,en nu lopen ze wel heel fijn inderdaad!

1 like

Platform loopt echt super lekker :grin:!

Zalando Lounge:

7 likes

Bij mij schuren V.ans in het begin een beetje aan m’n hielen, maar dat gaat na een paar weken eigenlijk weer weg.

Super leuk!

1 like

Heb je een link van het jurkje?

Voor mijn Corona chat people!!!

6 likes

Heb ik ook last van in het begin! Natte kranten er in en laten opdrogen, gaat het al een stuk beter!

:heart_eyes:

45 likes