Show je laatste aankopen #4

Jaaaaa! Oh mijn beste aankoop van 2019. Ik gebruik hem eigenlijk iedere dag wel voor bonen, rijst of mijn favo recept tot nu toe:
https://www.rainbowplantlife.com/instant-pot-chana-masala

1 like

Ja, ik gebruik deze capsules al een tijdje en vind ze echt top

1 like

Even wat essentials besteld :writing_hand:

5 likes

Samsung Galaxy active2. Kan ik rondjes door het huis rennen :crazy_face:

8 likes

Risotto maken hierin is echt mijn favoriet. Gewoon 1 cup rijst, 2 cups bouillon aanhouden!

Zoals in dit recept:

3 likes

Nieuwe iPad :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: M’n oude deed het nog prima maar was wel echt flink sloom en toen ging de oplader kapot. Dus ja in plaats van nieuwe oplader dacht ik maar meteen nieuwe. :raised_hands:t3:

13 likes

Dit paspoort ziet er ook zo mooi uit!

1 like

Pfff jaloers!

1 like

:heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

25 likes

Ook Animal Crossing? :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Staat op m’n lijstje haha.
Maar ik wil 'm met het doosje erbij en niet als download, dus even afwachten totdat 'ie weer beschikbaar is!
Hij was overal uitverkocht :frowning:

1 like

Ooh die blauwe zijn zoo leuk moet mezelf tegenhouden want heb al soortgelijke appelblauwzeegroene…
Zijn dit jouw foto’s trouwens? Zo ja, van waar is je leuke rafelbroek haha

1 like

13 likes

Waarom heeft ze schijfjes kiwi als tepels

9 likes

Wilde deze twee al een tijdje en nu leek me een goed moment om ze te bestellen.

20 likes

Appelblauw? Haha wat is dat voor kleur?

1 like

Ik ben niet de artiest

Dixit wil ik eigenlijk voor de kaartjes alleen al. Ik vind dat zo’n mooie prentjes.

2 likes

Hoe noemen jullie dat? :stuck_out_tongue: in BE of ja althans waar ik woon noemen wij dat zo

1 like

Wauw haha wat grappig! Nooit geweten, leuk woord. (Al klinkt appelblauw nog steeds erg onlogisch voor mij, nog nooit een blauwe appel gezien.) Wij noemen dat turquoise denk ik @Xigua, of zeegroen of blauwgroen. Maar dat van jullie klinkt veel leuker!

4 likes