Even twee lokale winkeltjes gesteund
Heel leuk, zo’n mooie kleur!
Want als ik nog weken hier veelal thuis moet zijn, moet ik maar weer even beetje noten leren lezen en gaan spelen. Na 5 jaar niks
Goedzo meid
ohh die chelsea boots <3
Heb je een linkje naar de lichtblauwe? Zo mooi!
Zeker!
Iemand een wehkamp code?
Handkussens om tegen te boksen. Ik word gek dus hopelijk wat stoom afblazen. En als mn vriend zn koker niet houdt sla ik per ongeluk een keer mis
Gewoon op bol! Is 2x 15kg wel, die van 2x 20 was uitverkocht
Ik wil meedoen aan de puzzelgekte. Hopelijk een beetje tijd voor tussen het werken door (zorg).
Hopelijk komen ze wel binnen, besteld bij een vage site omdat ik die van Pooh per se wilde hebben, nog altijd spijt van dat ik hem een paar maanden geleden niet besteld heb hahah. Wel met PayPal betaald dus komt vast goed.
Rum.ble store. Chille winkel in Houten, aardige mensen, gun het ze! Gewoon rum.blesto.re.nl
Edit weet niet of ze nog fysiek open zijn, ik heb besteld.
Ik ga ook weer aan de puzzel!
Had er al 1 van 1000 maar ik merkte dat dit iets te hoog gegrepen was om mee te beginnen dus maar voor 500 gegaan en Rotterdam kon ik voor dat geld (7 euro) niet negeren natuurlijk
ik was ook te laat en had hetzelfde. Heb nu bij de decatlon 4 losse schijven van 5 kg bijgehaald die ik eraan toe kan voegen. Misschien ook een tip voor jou? Wel even erop letten of het gat de goede diameter heeft.
Oh heel erg slim! Ga ik zeker doen denk ik, super bedankt voor de tip
Dit is mijn IM FREE jurk voor als het grote gedoe voorbij is.
En wat oorbellen om me toch nog sexy te voelen.