Ik wil deze post twee keer liken omdat je meteen uit jezelf de linkjes erbij hebt gepost
Echt love de nieuwe naadloze bh trend bij h&m, heb er nu ook een aan en wil niks anders meer.
Deze geweldige pyjama omdat thuis altijd een pyjama draag. Als ik thuis komt trek ik meteen alles uit en meteen in een pyjama hahahahaha, dus een goede investering is deze!
Mij ook please? Zouden er mainecoons in kunnen?
Zal ik doen, ik krijg hem morgen binnen! Als ik de reviews op de site zelf moet geloven zouden mainecoons wel genoeg ruimte moeten hebben, maar ik laat het morgen wel even weten.
Heerlijk he! Zal het door het thuiswerken komen dat beugel-BH’s uit de gratie raken?
Ik had deze vorige week gekocht zonder te passen, maar hij zit niet goed leek me ideaal.
oeee die apple cinnamon cider lijkt me zo lekker!
@Twijfelaar ik dacht; misschien wilt iemand het ook, dan maar gelijk linkjes er bij zetten
HEATHCLIFF!
zo leuk
BIj Weekday is dat ook de trend (al denk ik dat deze trend blijft). Ik heb er toevallig van de week een gekocht, het zit erg lekker!
Ik doe een ouderwetse shoplog met eigen foto’s! Ik ben in Duitsland geweest en hou van de kringloopwinkels daar. Zoals verwacht heb ik goed gescoord!
En nog een vestje (zit in de was) en short.
Eindelijk deze eens besteld, want mijn nagelriemen zien er momenteel echt niet uit Kijken of ie daadwerkelijk zo goed is haha
Ik vind het heel fijn, maar je hebt echt maar een heeeeeel klein beetje nodig. Zodra je te veel gebruikt plakt alles haha.
Laarsjes gaat één paar van terug. Moet nog kiezen welke
Shirtjes voor onder een groen vest en mijn favo broek.
En een hele lading zomerkleding tijdens de hittegolf, dus hopelijk wordt het nog een weekje lekker weer
Deze broek omdat ik hem twee weken geleden al in een andere kleur had gekocht en daar zo ongeveer in leef nu.
Wel heel erg mooi!!