Show je laatste aankopen #5

image

13 likes

@Itsireneforyou ik las in het vorige topic je vraag over verzendtijd van Zalando en H&M, maar ik denk dat dat vooral afhangt van de bezorgdienst zelf. Ik wacht namelijk al 3 weken op een pakket van Zalando via DHL (en een ander nooit ontvangen want die is na een week wegens “onjuist sorteren” teruggestuurd door ze) maar van Zalando verzonden met Post NL was met 3 dagen binnen

1 like

Op aanraden van @Freya deze linnen shirtjes bij Filippa K gekocht. En omdat er sale was, kon deze mooie pantalon er ook bij :heart_eyes:. Ik hoop wel dat hij past want ik heb geen idee hoe de broeken vallen.

35 likes

@anon22402465 die air max 1 heb ik gekocht in het outlet in Roermond. Ik speur die winkel ook altijd helemaal af. Ze hebben bijna nooit air max 1, classic of 90’s.

1 like

Mooi zeg! Ik had nog nooit echt gekeken naar de dingen van Filippa K maar is wel echt een mooi merk!

1 like

What a find :sparkling_heart:

Mijn verzameling mag altijd uitgebreid worden haha :smiling_face_with_three_hearts:

24 likes

:heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Heel mooi! Ik heb een wijde pantalon van Filippa K en die past gewoon true to size!

2 likes

Mooi! Ik zie alleen geen sale op de Filippa K site? Heb ook wat goeie basics nodig.

Via de nieuwsbrief kreeg ik een linkje toegestuurd. Ik hoop voor je dat het zo werkt: https://www.filippa-k.com/en/sale-woman/sale?sc_src=email_1403336&sc_lid=83570910&sc_uid=YwFxucEDmK&sc_llid=6064&sc_eh=f725a022da75dacc1&utm_medium=email&utm_source=newsletter&utm_campaign=1403336&utm_term=cc-w22-allsale2-eng

2 likes

Ik heb deze al in het zwart, maar deze waren maar 45 euro en bruin is ook handig om te hebben toch??


(Al heb ik verder vooral zwarte laarsjes dus hopelijk geen miskoop)

11 likes


Beide nog voor m’n verjaardag gekregen :slight_smile:

17 likes

Ik heb geen ruggengraat meer. Heel wat dingen voor borduren weer aangeschaft, gedeeltelijk ook via AliExpres dus dat praat ik dan maar weer goed in mijn hoofd:

Draad doorhalers (Omdat ik ze kapot trek soms)

Zes ringen, 2 van 10cm, 2 can 15 cm en 2 van 20

Plastic wikkel kaartjes. heb nu karton, tegen die tijd als draad op is vervangen met plastic.

Via Splendith nog wat dingetjes gekocht:

5 likes

Had nooit verwacht dat ik een scooter op m’n 24ste zou kopen maar het is stukken goedkoper dan elke dag op en neer met de trein naar m’n werk (het scheelt echt belachelijk veel geld)

33 likes

14k geel gouden end met rutilated quartz voor in mijn flat helix :heart_eyes:
IMG_8771_1024x1024

12 likes

Ik vind dit soort gympen echt niet mooi dus heb op “nee” gestemd maar als jij denkt ze regelmatig te gaan dragen, je kan het geld missen (geen idee hoe duur ze waren), en al dat soort redenen, waarom niet?

4 likes

Het geld gaat naar een organisatie die onderzoek doen naar borstkanker.

54 likes

Mocht je AM1 zoeken, ik kreeg vandaag mail van Bruut dat zij weer wat kleuren binnen hebben gekregen. helaas niet voor outlet prijzen

1 like

Ja zoeken is een groot woord natuurlijk haha, maar dit jaar is het wel schraal met de AM1 idd. Andere forummer vertelde dat het kwam omdat het een jubileumjaar is voor de 95, als ik het goed heb.
Lijkt me mooi om de AM1 een keer in Bataviastad te vinden.
Ken die site overigens niet, ik ga eens kijken. Dankjewel!