Show je laatste aankopen #5

oh ik had het over harry potter lego xD

1 like

Ik heb me door jullie laten influencen en afgelopen donderdag wat besteld bij & other stories, maar ik heb helemaal geen bevestiging of een andere mail gekregen? Het geld is wel afgeschreven. Hebben jullie dit ook gehad en gaat dit alsnog goed?

Goede tip! De site geeft aan dat ze klein vallen, wat is jouw ervaring?

Klopt inderdaad! Mijn normale maat is 38 (deze maat heb ik ook altijd met Nike, ter vergelijking) en met Fila heb ik 38.5. Heb ook eens 39 gepast, dat was weer te groot.

1 like

Ahh yes ik had ze daar vorige keer ook geproefd en vond ze ook zo lekker! :heart_eyes:

2 likes

11 likes

Ugh, 3x niks.

Ik heb echt dringend kleding nodig met lange mouwen, maar dat het nog geen truien zijn.

1 like

Ik heb een paar van deze die ik chill vind, wel beetje basic

https://www.monki.com/en_eur/clothing/tops/product.super-soft-flowy-top-blue.0635987022.html

Oh maar dat is wel heel lekker voor thuis werken, Thanks!

We kunnen weer lakken🎉

5 likes

Love it. Zonnebrillen moeten ook 's winters en indoor vaker gedragen worden. Hulllllak!

5 likes

Sgat, eind deze maand als diva’s op het terras al regent het pijpenstelen.

Puik plan.

zizzi.PNG

https://www.zizzi.nl/tops/t-shirts/basic-t-shirt-rood-n00010a

(Ik realiseer mij nu dat het shirt wel verdomd veel op mijn muur kleur lijkt…)

Kaars (helaas niet de kaars maar deze is oke) en speelgoed koe van de tkmaxx. Speelgoed koe ding is voor kindje van vriendin van mij. Hij is gek op koeien en dingen die rollen (welk kind van 1,5 niet) en nog eens van hout ook!

Creme van the ordinary en een aanvulling. Even een kleine creme gekocht om te proberen. Gekocht bij de Douglas.

8 likes

Ah zo leuk! Herkende het spookje van Phoebe Bridgers’ album haha.

4 likes

Is een singer-songwriter! Er wordt wel eens gezegd dat Taylor Swift’s laatste album een Phoebe Bridgers rip-off is maar daar ben ik het niet mee eens, ik kan allebei wel appreciëren haha.

2 likes

Wauw wat een mooi cadeau!

1 like

afbeelding
Dit petje. Hij lijkt bij haar wel heel groot maar ik vind hem bij mezelf wel leuk staan😬

13 likes

Oeeeh die kitkat :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Dat dacht ik dus ook :innocent: