Haha ik heb een vrij grote stationwagon en ik kwam er helaas ook achter dat dat niet paste toen ik het pakket in de auto probeerde te krijgen
Staat het trouwens niet op de site hoe groot het pakket is ?
Haha ik heb een vrij grote stationwagon en ik kwam er helaas ook achter dat dat niet paste toen ik het pakket in de auto probeerde te krijgen
Staat het trouwens niet op de site hoe groot het pakket is ?
Die stipjesbroek heb ik gisteren ook binnen gekregen!! Hij is leuk he
Valt ie erg kort? Welke maat heb je genomen (als je dat wil zeggen)
Nee staat er niet bij! Denk dat ik zo meteen toch effe de klantendienst bel of ik mijn bestelling nog kan aanpassen van ophalen in de winkel naar verzenden
Ik ben 1.63 en hij valt precies goed vind ik zelf, maar hij had niet langer moeten zijn want dan zou ik er mee over de grond slepen. Qua maat zit ie ook goed, heb maat L genomen en zit normaal gesproken tussen maat 38 en 40 in met broeken. Als je wil kan ik wel een aan foto posten straks!
Nee denk het niet, bij mij komt ie echt tot onderaan mn voet. Hoef hem net niet in te korten dus denk dat ie bij jou wel echt perfect valt dan, maar dat is ook persoonlijk natuurlijk. Of de lengte moet echt heel erg verschillen per maat
Ik heb Borderline Times van Dirk De Wachter gelezen, ik denk dat het wel ongeveer hetzelfde genre is van het boek die jij nu gaat lezen. Ik vond persoonlijk Dirk De Wachter héél erg negatief, en hij reikte eigenlijk niet echt oplossingen aan voor huidige problematieken in de samenleving, vond ik wel erg jammer. Laat je me weten hoe dit boek is?
Ben heel benieuwd hoe de boeken je bevallen!
Deze stoel
Hij was grotendeels wit, maar heb hem Met de hogedrukreiniger zo goed als kaal gespoten
Zo kocht ik hem
Als zo’n mooie vuilnisbak er zo tussen staat ga je bijna denken dat het een gewone modeaccessoire is.
staat me zooo schattig echt een goede koop maat L is ook goed.
wel gelijk foundation vlek aan de binnenkant gemaakt.
Hij schijnt alleen wel echt door dus even denken wat ik eronder kan doen. een wit hemdje zie je te goed.
Huidkleurig hemdje?
Ja precies, toch nog een beetje de winkelervaring tijdens Corona
En hoe zit ie?
Eigenlijk zou dan bij het online afrekenen een filmpje afgespeeld moeten worden (virtual reality stijl ) waarop een strontsacherijnige vrouw je spullen afrekent en inpakt en je geen blik waardig gunt.
En als de sale begint zijn er veel productfoto’s op de grond geschoten met gekreukte kleding. Met een lange wachtrij om af te kunnen rekenen.