Bedankt allemaal! Dit heeft goed geholpen zat zo te twijfelen!
Mooi! Waar heb je ze besteld?
Waar is die trui met bloemen op de mouwen van?
Comfortabele broek, €15 bij de stradivarius
En deze waren maar €13 euro bij stradivarius. Ik draag nu altijd zwarte schoenen dus dit is wel HeAvY voor mij ahaha. Maar de kleur vind ik wel echt leuk.
Shout-out naar mijn oud-collega’s voor de cadeaubon + Glamour day want heeft me precies 0 ekkies gekost en kreeg de lipstick gratis bij mijn bestelling
Ringen ook met korting (op korting) bij Lucardi, weet nog niet zeker of ze ga houden want wil ze eerst nog even passen/in het echt zien in de winkel.
Van de h&m.
Dit is de link. Is alleen nu wel uitverkocht zie ik, maar wellicht wordt ie nog aangevuld
Badum pats!!!
Maar ze zijn de laatste paar jaar wel een halve maat gegroeid (of nee platter geworden waarschijnlijk) waardoor ik nu eindelijk de Nike dames lijn kan kopen!! (Beginnen bij 35.5)
Alpaca (en merino wol) is gewoon op zichzelf vrij duur
Haha ik twijfel dus nog over die blauwe van jou. Draag bijna nooit blauwe jeans, maar op foto’s ziet het er toch ook altijd wel heel tof uit
Guts&Gusto, 91 euro ipv 114. Kon het niet laten Ik krijg echt overal die overslag vest trend aanbevolen op m’n social media en lijkt mij heel mooi met zo’n kanten topje eronder die je dan erboven ziet. En die trui heb ik helemaal niet nodig maar die kleur is zo moooooi.
Tijdje geleden mijn enige peachy poederblush kapot laten vallen. Ik hoop dat een cream blush beter past bij mijn onhandigheid
Lipbalm voor de herfst
Dat bloemen blousje ben bijna bereid mijn no buy van 9 maanden hiervoor te verbreken