Show je laatste aankopen #5

En @Virago : het werkt het beste bij erg donker haar op een lichte huid. Blond of ros werkt niet, en bij lichtgetinte huid (of donkerder) werkt het ook niet.

Ik ben vrij bleek en zwarte haartjes (the joy, ze groeien nog snel ook) en ik was de hele zomer haarloos. Nu groeit het wel terug, dus ik blijf zeker niet een vol jaar haarloos.

2 likes

Ja hoor!
@Branko herkenbaar! Ik weet niet hoe lang die actie nog loopt…
De Prestige (de duurdere variant) kan geloof ik wel blonde haartjes aan, er staat zo’n wijzer op de site van Philips zelf.

@slurfhondje Oh wist niet dat jij ook een Lumea had. Welk type heb jij?
Heb zo lang getwijfeld welke ik moest kopen :stuck_out_tongue:

1 like

Lekker geloofwaardig idd… Wis deze post gewoon…

Van Swedish Stockings, ben benieuwd of ze echt zo chill zijn

5 likes

Ik vind ze heel chill alleen mijn benen zijn te lang :pensive:

1 like

Ik ben echt dol op deze serie!

1 like

Aah ik ben net een corgi, dus dat zal wel goed komen dan

8 likes

Advanced Night Micro Cleansing Foam Gezichtsreiniging

Lip Injection Extreme Lipgloss (ondertussen alweer m’n derde verpakking)

6 likes

You said it not me :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Heb deze van de week gekocht maar weet iemand toevallig of hij na het wassen niet meer kriebelt?

6 likes

Kon het niet laten om deze mee te nemen :sweat_smile:

11 likes

6 likes

Deze! Ik blijf ongeveer 4 maanden haarloos, geen 6 zoals de reclame zegt. Maar al bij al ben ik wel blij want ik heb veel & snelle haargroei en heb erg snel last van rode bultjes op m’n benen. En dat is dus allemaal weg met die IPL :slight_smile:

11 likes

Lip injection lipgloss bevalt goed?

Klinkt top!!

1 like

Ja! Maar meer omdat ik nog geen goedkoper en beter alternatief heb gevonden. Het werkt prima, maar het resultaat blijft 1 tot 2 uur en daarna moet je het weer opnieuw aanbrengen als je weer vollere lippen wilt.

1 like

Ik ben hier ook benieuwd naar! Ik vond hem zo kriebelen toen ik hem paste, maar zo leuk… @Oprah jij bent de expert voor mijn gevoel

1 like

Voor het geval die IPL dingen een forumtrend worden wil ik even waarschuwen dat je moet uitkijken met tattoo’s. In enthousiasme is zoiets makkelijk te vergeten, maar je kan op die plek brandwonden veroorzaken en je tattoo + huid daar blijvend mee beschadigen. Ik had een keer zo’n apparaat van een vriendin geleend en kwam daar gelukkig nog net op tijd achter

5 likes

:scream: ben benieuwd! Vind je hem niet kriebelen nu dan haha?

Ik heb precies de ‘goede’ combi van huidskleur en haarkleur dan voor dit apparaat. En als jij 4 maanden haarvrij blijft, hoe lang heb je daarvoor dan moeten laseren? (Hoeveel keer zeg maar)