Show je laatste aankopen #5

Waar is het groene shirt van? Google reverse image search helpt niet :sweat_smile:

1 like

Lisa Elridge lip kits in Blush en Muse

bye bye money

38 likes

Alles van Zalando!

9 likes

Het is deze https://www.zalando.nl/bdg-urban-outfitters-dreamy-tee-t-shirt-print-green-qx721d029-m11.html

image

8 likes

Nee joh, heel hip nu juist! Niet lomp

1 like

Buffy :slight_smile:

1 like

Haha, die kat z’n kop :joy:

13 likes

Ik ga nu echt een goede plantenmama zijn ik beloof het

11 likes

Mijn bankrekening wanneer het ziet dat er weer een bestelling is geplaatst.

1 like

shiiiiiiiiiit ik heb een no buy maar de twee shirts vind ik echt geweldig <3

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

vest

top2

top asymmetrisch

Na maanden in dezelfde outfits weg te rotten heb ik weer zin om me wat leuker aan te kleden dus vooruit dan maar.

39 likes

Voor mijn pre jaardag. Niet zelf gekocht dus haha, maar wel hele toffe cadeaus gekregen van m’n vriend.

14 likes

Heeft iemand ervaring met deze Rucksack van Rains? Ben benieuwd naar ervaringen.

3 likes

Ik kan het merkje van de bovenste wikkeltop niet lezen, kun je helpen?

Ja ik heb deze, de grote toch? Wat wil je weten

1 like

Ik geloof dat deze niet zo groot is, heeft net een ander design. Maar is hij makkelijk te openen/sluiten? Draagt ie fijn?

Ik vind het een fijne tas maar heb wel struggles met het openen. Je moet wel echt kijken wat je doen, anders krijg je m niet open. Maar vind m wel heel chill, lekker groot, al mn lunch en snackbakjes passen erin. Alleen de bandjes dragen niet zo fijn want hij is wel zwaar als hij vol zit en dan snijden die banden een beetje. Maar dat zal met een kleinere beter zijn.

2 likes

Ik heb 'm ook en hij draagt fijn. Maar het is bij mij een donker gat naar beneden en ik moet regelmatig bijschijnen om te zien wat er onderin de tas ligt. Ik vind het vooral fijn dat het ook een nette tas is, omdat ik ’ m mee naar kantoor nam (o, de tijd dat ik nog naar kantoor kon!).

1 like