Show je laatste aankopen #5

Dank je. Ik ga ook ff kijken

1 like

De zwarte muis als verjaardagscadeau aan mezelf

11 likes

26 likes

Ja mijn vriend heeft de 2s en jat die net iets te vaak haha. Nu alleen hopen dat ik dat programmaatje voor de knoppen op mijn werklaptop kan installeren.

1 like

Ik heb het nu ook sinds een tijdje en breng het gewoon met m’n handen op m’n gezicht (vind het zonde als het in m’n wattenschijfje gaat zitten). En doe vaak 2 lagen. Paar minuten na elkaar aanbrengen.

1 like

Vinted & United Wardrobe, alles samen voor €31.50 #nederlandgasm :money_mouth_face::netherlands:

En ik bespeur een thema haha

34 likes

Hmm niet meer terug te vinden, heb je misschien een linkje?

Bijna uitverkocht zie ik!

1 like

Dat geurtje is echt mn faaaavoriet

1 like

Superwinkel is toppp! Bestel daar met regelmaat iets en het zijn geen nepproducten.

Er is een manier om na te gaan uit welke batch jouw luchtje komt. Ik heb het een keer nagezocht en toen kwam mijn lunchtje uit een wat oudere batch. Nou ja, prima

Edit; maar dus wel een geregistreerde batch dus echt!

3 likes

13 likes

2x nieuwe lamp voor stulp-improvement gekocht :sunglasses:

Edit: Het is de Papillon lamp van Forestier

Foto is niet van mij

44 likes

Thnx! Het is de Papillon hanglamp van Forestier. Je hebt 3 maten volgens mij, ik heb de XS gekocht.
Ik heb deze zelfs al in een andere kamer, en zo blij mee dat er meer moesten komen :heart_eyes:

1 like

ik ben geintrigeerd, kan alleen deze vinden :-/ waar heb jij het gekocht?

yes!

2 likes

Ik ga hem opzoeken, dankjewel voor de tip!

1 like

Jaloers op die jurkjes!

1 like

Ik ben ook echt in m’n nopjes met deze aankopen! Ik had een vergelijkbare gezien bij een webshop die ik super leuk vond, maar dan voor €30. Deze heb ik voor €5 per stuk gekocht. Hopelijk passen ze!

1 like

Ja ik vind deze ook superfijn! Ook nav iemand hier gekocht

1 like

Is dit een regenpak?