Show je laatste aankopen #5

Ah ja dat eerste hoor ik ook wel eens maar dat vind ik persoonlijk een flut reden haha. Laatste wist ik niet!

2 likes

Ik heb hem vandaag ook binnengekregen en valt bij mij precies zo. Ik rits de onderkant stukje los.
Hij was vandaag in iedergeval warm genoeg.

1 like

Van welk merk is die broek?

“zoveel goedkoper” valt ook echt vaak tegen op amazon. Als iemand er blij mee is, lekker laten toch? Anders had er ook een opmerking moeten komen over de barre toestanden waarin mensen iPads maken. Tsja, wat kun je dan nog wel kopen?
(En ik bedoel het niet bitchy maar zo komt t miss wel over)

15 likes

Of meeste kleding wat mensen hier kopen of telefoons of noem het maar op. Het is bijna allemaal om te janken.

2 likes

Precies! <3

1 like

Salontafel (niet mijn foto), eetkamertafel, tvmeubel, kast, verf voor in de woonkamer (red earth), in het kantoortje (saliegroen) en de slaapkamer (real plum en subtle umber). Leuk zo’n nieuwe woning maar wat moet er veel gebeuren en gekocht worden als je van 30m2 maar 3x zo groot gaat :sweat_smile:.

68 likes

Mooi! Waar heb je die salontafel vandaan?

Thanks! De tafel is van Made (.com)

Amazon biedt producten zo goed als standaard goedkoper aan in Nederland om andere webshops er uit te kunnen werken of in ieder geval een klantenbasis op te bouwen

2 likes

Mooi! Ik heb laatst Gentle Plum op 1 muurtje id slaapkamer gedaan maar toch iets te licht.
Waar is dat tv-kastje van? Is dat een kistje ih midden? Leuk

1 like

Die zijn mooi en precies wat ik zoek! Waar komen deze vandaan?

Wat wel een eyeopener voor mij was is de aflevering van Zondag met Lubach hierover. https://www.youtube.com/watch?v=VIc5crNUBBU
Komt er kort gezegd op neer dat door onze drive om goedkoper te kopen kleine ondernemers/nationale bedrijven zoals de bol en de koele blauwe weggeconcureerd worden en A.mazon dan de prijzen omhoog gooit als de kleine ondernemers failliet zijn over x jaar.

3 likes

14 likes

Ik moest lachen hierom, ik heb zo’n hekel aan de boeken van Sarah J Maas juist omdat ik ze zo afschuwelijk slecht geschreven vind en het hoofdpersonage ultiem irritant is. Ik vind het zulke extreme kut boeken, die wel leuk hadden kunnen zijn. Ik ken niemand die het met mij eens is dus nu voel ik validatie

4 likes

Ik ben ook geen Maas fan! Vind haar enorm overrated. :raising_hand_woman:t3:

2 likes

Waar is de badjas van?? Met rits, dit moet ik, hij valt bij mij altijd open

1 like

Haha een vrij belezen vriendin van mijn vriend kwam aan met A throne of glass als zijnde haar favoriete boeken voor mijn verjaardag. Oke, ik heb ze gelezen en kwam toen bij mijn vriend aan met de boodschap ‘ja goed boek moet je lezen’. Ik bedoelde een vermakelijk boek met een spannende verhaallijn, mijn vriend was binnen een hoofdstuk bored out en had meteen de hele ontwikkeling geraden. Hij was echt intens teleurgesteld in mijn mening en de mening van zijn goede vriendin :’) Heb echt punten verloren die dag :joy:

5 likes

Omg ja wat een verschrikkelijke Mary Sues zijn die hoofdpersonen ik heb al die boeken me heerlijk dood geërgerd. Top irritainment haha.

edit Het meest irritant vind ik nog hoe verschrikkelijk ongebalanceerd magie is in haar werelden. Magie gebruikers kunnen alles, worden nooit moe en het heeft een heel erg “believe in yourself” anime gehalte.

2 likes

Het tv-kastje is van Beliani. Kende het niet maar kwam zoiets tegen op een andere site in licht eiken en na wat zoeken kwam ik dus bij die meubelwinkel uit voor een donkere versie. Oh en het is een lade in het midden. En ik kan mij voorstellen dat de gentle plum te licht was als accent, deze heeft net iets meer diepte. Heb je er al een andere kleur overheen zitten?

2 likes