Show je laatste aankopen #5

Hahaha ja dat gebeurde wel vaker als ze mij goed bedoeld advies wilden geven.

1 like

Ja dat is wel weer ontzettend chill dat je gewoon het geld terug krijgt! Lees overal een beetje dat de eerste batch een beperkte oplage zal zijn. ben benieuwd. Vriend wilt hem heeeeeul graag. dus beetje waar het kan nu de warnings aangezet.

Oeh heb je een linkje van die tweede trui?

Ik heb deze ook gekocht en wat is hij heerlijk! Lekker katoen, luchtig en fladderig, ik ga hierin wonen🥰

1 like

Ik heb deze broek gekocht (stradivarius) en ben er helemaal weg van. Ik ben 180 en hij valt gewoon tot op mn voet, hij kan mega hoog in mn taille en ik voel me echt een classy bitch als ik m aan heb

personal anthem als ik m aan heb
24 likes

PRECIES. Ik vergelijk het ook steeds met een stormtrooper. :joy:

1 like

Die rode tas! Ik ben verliefd :heart_eyes:

1 like

Kruidvat heeft 1+1 op nagellak. Ook op Essie! Dus twintig euro bespaard.

13 likes

De donkerblauwe! Zijn nu in de aanbieding.

9 likes

Ik was aan het kijken voor een ander forummer maar ineens was ik deze aan het kopen

En had gister een beige bh gekocht voor onder witte/lichte kleding en 3 broekjes bij Hunkemöller

Shit heb nu wel echt genoeg zomerkleding… was net zo goed bezig met wat minder kopen

4 likes

Waar is deze van? Echt heel leuk

Het is van mango.
Ik heb deze besteld:

https://shop.mango.com/nl/dames/jurken-midi/bedrukte-midi-jurk_67086307.html?c=74
En ik ga het denk ik dragen met een dikke cognagkleurige riem in m’n taille.

Als je niet van zo’n hoog gesloten hals houdt kan je nog deze kijken:

https://shop.mango.com/nl/dames/jurken-kort/getextureerde-jurk-met-print_67065955.html

De print lijkt er erg op maar is wel wat bloter (te kort voor mij) en ik wil alleen nog maar dingen die ik ook naar kantoor/familie aan kan en gewoon in kan fietsen en bukken.
Alsnog wel een hele leuke!!

2 likes

6 likes

Thanks voor de tip!!!

Heb meteen enkele basics besteld, samen € 50!

Deze skinny heb ik al en die bevalt heel goed dus meteen een reserve-exemplaar. Haat aan broeken shoppen dus een basic zwart modelletje achter de hand kan nooit kwaad.

15 likes

Magazijnverkoop hier in de buurt. Links zijn yoga inspired schoenen van stressless. Rechts van footwear. Beide eigenlijk gekocht als werkschoenen voor de intensieve dagen. 90 euro kwijt totaal :ok_hand:t3:

7 likes

Nieuwe zwarte Fila’s, oude paar was helemaal versleten en kwam deze met dikke korting tegen bij Sidestep!

Allemaal nieuwe boeken voor komende zomer, alle Nora Roberts van Kruidvat en de rest tweedehands via Marktplaats

Zomerbasics van H&M voor 56 euro ipv 85 door cadeaubon, verjaardags- en memberkorting (:

13 likes

Ben klaar voor stedentrips in eigen land. Ook fijn dat ik nu ook gezonde lunch mee kan nemen voor tijdens werk, ipv standaard maaltijd reep of brood met kaas. En dat ik niet weer duur uit lunchen moet onderweg als ik daar geen zin in heb.

3 likes

Love brood met kaas

Voortuin is klaar dus het werd tijd voor een nieuwe deurmat (huidige ligt er nog van toen ik er kwam wonen).
451031a
Nu hopen dat hij echt voor buiten is haha. :joy::see_no_evil:

11 likes

Ik ook, maar wil ook weleens salade of yoghurt mee kunnen nemen.