Ik heb mijn spijkermat al een paar jaar!
Met het badje ben ik wel hard geinfluenced.
voor de shakti trend ppl
Heeft iemand in de omgeving van Utrecht zo’n mat waar ik op mag liggen even
Eén van de verjaardagscadeaus voor vriend: wij tweeën + zijn hondje geanimeerd in Rick&Morty stijl! Vind hem zo leuk geworden! Nu nog als poster laten printen en in een lijst doen. Iemand had dit een paar maanden terug ook hier gepost (thanks!) en vond het zo leuk dat ik het meteen had opgeslagen als cadeau idee. (Voor de geïnteresseerden: https://www.etsy.com/nl/listing/796771724/r-n-m-paar-portret-paar-portret?ref=shop_home_active_4&frs=1&crt=1)
Oh dit is heel tof, mijn man is ook Rick &Morty fan, goeie tip!
Ideaal ook dat je het digitaal krijgt want heb niet zulke goede ervaringen met dingen die van zo ver moeten komen via Etsy. Ik ga dit opslaan iig!
Goliathus Orientalis (man) in vliegende houding en in een insectenlijst
Titanacris Albipes (man) - wordt nog voor me ingelijst
Ennnn de volgende planten + potten:
Kleine Calathea Sanderiana
Haworthia Fasciata Concolor (gok ik)
Sansevieria Boncellencis
Wat tof, waar koop je die insecten?
Ik heb ze bij Taxidermy Amsterdam gekocht
Fonq, ze hebben verschillende maten. Vond de zwevende plank ook heel mooi van hetzelfde merk https://www.fonq.nl/product/raw-materials-factory-wandplank/344281/
Zo leuk dit! Hoe is het in t echt ?
Bezorging is vertraagd, komt morgen! Ik zal het resultaat hier posten en je taggen!
Deze body van Zara die ik bij @Daytona zag! Is mijn eerste kledingstuk met schoudervulling, dus voel me er echt een jaren 80 powervrouw in, maar hij staat wel heel mooi. Is tevens mijn allereerste body, dus moet ook een beetje wennen aan mezelf aankleden als een baby, maar ok.
Deze x2 dankzij @anon18050057 en omdat ze zo goed bevallen heb ik zojuist deze ook aangeschaft:
Voel me echt een geslaagde huisvrouw nu
En dit lelijke ding door @FrauHelga voor de enige baby in mijn omgeving. Moet echt een keer stoppen met meelezen van zwanger en kind topics, want wilde ook al die houten regenboog kopen (slechts 1 baby in mijn omgeving dus)
Wat zijn dit? Niet dankzij mij denk ik
Freddie
Waar heb je de huidverzorging gekocht?
Oh oeps, verkeerd onthouden dan! Dacht echt dat jij er zo enthousiast over was… Het zijn (kleine) wasmanden, met klepje, waardoor ik nu direct mijn was sorteer