Show je laatste aankopen #5

Ik had deze 2 jaar geleden gekocht en ben er nog steeds zo blij mee.

1 like

Alles van h&m! Had ook nog een super mooi boucle jasje uit de sale maar daar vind ik geen foto van.

31 likes

Love de roze hakken!

Ah super fijn om te horen!
Twijfelde een beetje of de garde de bodem zou raken. Dat doet het keukenapparaat van mijn moeder namelijk niet. Echter wel een ander merk maar ik was toch een beetje huiverig.
Gelukkig heeft ‘ie veel positieve reviews en ben jij ook zo enthousiast! :smile:

1 like

Het duurde even Doorgedraaide Dobbelsteen.

Diep.

Thanks! Die waren maar 15 ekkies​:two_hearts::two_hearts::two_hearts:

1 like

Ja heel irritant! Maar in de winkel hingen er echt veel. Valt wel heel ruim

wat voor vogeltje heb je? ik heb er ook wel eens over nagedacht om zo een te kopen maar vind het toch sneu dat ik hem dan niet zie ofzo :cautious:

Haha ik ben van plan hem verkeerd om te dragen eigenlijk! Ik heb een Crimson Bellied Conure (parelparkiet?).

Jurken van de H&M. Die onderste heb ik eerder besteld en gehouden. De rest moet nog komen. Die polojurk heb ik ook in zwart besteld, want is m’n lievelingskleur :woman_shrugging:

13 likes

Roze maxi dress van sisters point en het boucle jasje van h&m.

14 likes

9 likes

Ooooh, die kleur! Zo vet. Mijne staat ook nog steeds op zolder onaangeraakt. Volgende week wordt m’n keuken geïnstalleerd dus dan pak ik hem uit <3

1 like

Lekker oversized model, lekker buiten m’n comfortzone maar hij is prachtig. :smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

Ik zie niks, maar misschien ligt dat aan mijn stervende laptop.

1 like

of aan mij omdat ik nieuw (of eigenlijk stiekem terug ben gekomen omdat ik het forum niet kon missen haha)? dit is m: http://cocouture.dk/wp-content/gallery/express-april-may-blazers/90089-Oversize-Check-Blazer-128-01.jpg

Hopelijk word ik nu meer fitgirl.

18 likes

Ik hoop dat ze passen en lekker zitten :crossed_fingers: Kende dit merk helemaal niet maar ze hebben best wel toffe schoenen!

16 likes

camper vind ik ook heel lekker lopen

2 likes

Jaaa dat hoopte ik al! Vond alle schoenen er heel comfortabel uit zien haha.