Show je laatste aankopen #5

Jas van de Zara

En ik loop altijd een beetje achter met trends maar ik hou wel van overdrijven dus ik heb uiteindelijk toch maar overdreven veel chillpakken bij H&M besteld waarvan ik nu denk dat ik iets terug ga sturen terwijl we allemaal weten dat dat toch niet gaat gebeuren.

32 likes

Veel te dure fluitketel. :smiling_face_with_three_hearts:
Screen Shot 2020-10-31 at 15.52.37

31 likes

Gekke plantenmoeder strikes again

33 likes

Ik had de chill broek van de h&m ook besteld maar hij gaat terug. Vond het een rare vorm hebben, heel strak bovenin bij je benen terwijl ik al een maat groter dan normaal had besteld. Hij zat gewoon echt niet chill. Maar hoop dat ik de enige ben waarbij het niet goed zat!

1 like

Via vinted :tada:

58 likes

allemaal DMC kleuren die ik nodig heb. cries in poor

10 likes

Homegym uitbreiding :hugs:

27 likes

Ik heb die van de week volgens mij nog wel voorbij zien komen, maar ik zie dat er nu 20% op volgens mij alles is, dus wellicht dat daarom nu die actie van 5/7 sllips niet geldt.

1 like

Eindelijk deze kast voor een normale (idioot goedkope) prijs kunnen kopen op marktplaats!
Op insta en marktplaats wordt die regelmatig aangeboden voor €150-€200

Ik heb er welgeteld €10 voor betaald!
Nu nog even vullen met meer spullen en plantjes :smiling_face_with_three_hearts:

144 likes

11 likes

Ohh ik heb deze laarzen ook en ik ben er zo blij mee! Nu dat ze goed ingelopen zijn vind ik ze ook heel comfortabel. Wat fijn dat je ze via vinted hebt kunnen scoren!

1 like

Wat een goeie vondst! :heart_eyes:

1 like

Aah goed om te horen, ben heel benieuwd :relaxed: En jaa heel chill! Ik keek sinds de zomer elke dag op vinted/UW om te kijken of er een paar op stond, en eindelijk een paar in mijn maat.

1 like

Ben er ook echt heeeel blij mee! Denk dat de man die hem verkocht ook geeen idee had wat die kasten op het moment ‘waard’ zijn. Hij was zijn zolder aan het opruimen en wilde er vanaf.

Heb hem ook echt meteen opgehaald, was veel te bang dat er iemand zou zeggen ‘ik bied €x voor!’ En dat iemand anders er dan mee vandoor zou gaan :joy:

6 likes

Heb je toevallig een linkje van die eerste? Super leuk namelijk! Maar kan hem zelf nog niet vinden haha

Hij is van only, ik heb hem via bestseller!

1 like

Dank je!!

1 like

Moooi!

1 like

Met korting, alvast voor m’n aanstaande iphone 12 mini :heart_eyes:

13 likes

Nou ik heb een spijkermat besteld. Niet de goedkoopste maar deze zag er nog een beetje leuk uit. Ik slaap slecht en wordt de laatste maanden bijna elke morgen stijf en met rugpijn wakker, voel me net een bejaarde. Gedurende de dag wordt het alleen maar erger. Als dit echt helpt dan ben ik dolgelukkig.

4 likes