zo toevallig! Onze fontein is stuk en ik wilde deze opzoeken om aan mn partner te laten zien. Ik open dit topic ook direct op jouw post, met een kortingscode!
Primark heeft nu ook een heel Disney-Kerst assortiment! Ook met kerstballen in verschillende figuren en kleuren.
Weekje vakantie Texel ergens in 2021:
voor bij deze gelegenheid (mits die doorgaat, anders loop ik de 60 zonder medaille):
2020 Macbook Pro
Loop er al ruim een jaar tegenaan te hikken, nu met €100 korting via Amazon. Datum van levering is nog wel onbekend lol.
Met 20% korting via Zalando. De korting verscheen opeens in mijn winkelmandje, heel raar maar wel fijn!
die onderste zaten me te strak bij mn hoge wreef, moeten terug helaas (tenzij iemand die wil?)
De bovenste met crocoprint of hoe noem je dat zitten heerlijkkkk
I love herfst en winter, lekker laarzen en pantoffels shoppen
Ik voorzie een nieuwe forumtrend door de post van @Lula haha. Moet zeggen: ik sta ook bijna op het punt om hem te kopen in het rood.
Nou ben weer lekker in de val gelokt want hij was nu 250 ipv 399. Mini beamer dus en hij komt precies op tijd voor mn horrormarathon tijdens Halloween
Hopelijk past de broek en hoef ik hem niet te ruilen voor maatje kleiner, altijd lastig inschatten bij de H&M.
Welke maat heb je
Ik heb het pak ook besteld , in beige, can’t wait.
Verder dit besteld en gehouden:
Jeans van Only, eindelijk een mom jeans die lekker zit en leuk staat. De jumpsuit van Wallis via Zalando nadat ik ‘m hier bij iemand zag en er verliefd op werd.
Volgens mij zit er in nieuwe MacBook Pro’s zo’n touchdisplay waarmee je van alles kunt aanpassen, en op de foto zijn het de achtergrondjes denk ik? Maar ook geluid en volgens mij heeft het nog veel meer functies die ik niet snap. Maar het verandert dus afhankelijk van wat je open hebt staan.