Show je laatste aankopen #5

Moet nog kiezen tussen de 2 zonnebrillen. Zo moeilijk om een mooie zonnebril te vinden, alles ziet er stom uit op mijn hoofd. Maar aangezien ik 11 maanden per jaar een zonnebril draag ben ik wel weer toe aan een nieuwe.

Ook over deze twijfel ik nog want lees ook wisselende reviews, heeft iemand deze waterkoker?

6 likes

Ik vind de Prada zonnebril heel mooi!! Mooier dan de ander, want warmere kleuren.

1 like

Ja bijna goed, jubileumjaar van de 90 haha! Iets in de outlet vinden is altijd leuk. Al is mijn eigen ervaring ermee dat ik veel wat ik in de outlet koop ook weer verkoop. Blijkbaar laat ik me toch te makkelijk verleiden door de lage prijzen

1 like

Ik heb laatst ook een scooter gekocht, wel een andere situatie dan bij je vriend.

scooter geneuzel

Voor mij is het niet per se nodig voor mijn werk, dat kan ik ook makkelijk met de (elektrische) fiets doen. Maar ik wilde wel wat mobieler zijn in mijn vrije tijd en naar steden dichtbij kunnen (die zijn weer niet te fietsen). Daarom heb ik een tweedehandse gekocht. Mocht je vriend er echt afhankelijk van zijn, zou ik eigenlijk zeggen dat een nieuwe van een goed merk beter is. Want scooters mankeren volgens mij vrij snel iets en als je tweedehands koopt weet je niet wat het al mankeert of gaat mankeren.
Wel wilde ik per se een geel kenteken want anders kan ie niet snel genoeg en een 4 takt want die zijn zuiniger. Ik heb er ook op gelet of m’n helm in de buddy paste. Verder heb ik niet op specs gelet want geen verstand van, voornamelijk op het uiterlijk uitgezocht eigenlijk.

1 like

Ja ik heb veel fora afgestruind waar wel naar boven komt dat het wat voor wat langere afstanden (ik moet 22 km enkele reis) verstandig is om een beter merk te kopen. Tweedehands zou denk ik dan ook nog wel kunnen (met niet al te veel km) maar omdat ik er wel echt afhankelijk van ben wil ik gewoon met iets nieuws starten. Vespa komt het beste uit te test maar dat vond ik iets te veel van het goede dus ik ben voor de sym fiddle 3 gegaan. Sym fiddle 2 is wat goedkoper en heeft ip dezelfde motor etc maar zit niet zo comfi voor wat langere mensen (ik ben 176 en vond 'm net iets te krap) en de 3 vond ik gewoon veel beter zitten haha.

1 like

Ik heb die waterkoker (ik denk toch dat het dezelfde is). Ik vind hem heel fijn! Kookt snel het water op en je kan per 5 (of was het nu 10…) graden de temperatuur instellen.

Bedankt! Ik begon te twijfelen omdat ik opeens wat reviews las waar er werd gezegd dat de deksel stroef was/ kapot ging aka soort constructiefout. Of dat hij snel stuk ging. Daar vind ik ‘m net te duur voor, aangezien we ongeveer 50x per dag dat ding gebruiken haha.

Hoe lang heb jij deze al in gebruik?


M’n vriend heeft een switch gekocht en dit is mijn bijdrage. Lijkt me leuk om samen te spelen :relaxed:

Hij heeft ook Zelda BOTW en Mario kart gekocht. Pokémon mogen we van vrienden lenen. Zin in!

16 likes

Eigenlijk was deze van mijn zus. Zij heeft een nieuwe gekregen via KitchenAid omdat er dus idd iets van constructiefout was, ik denk iets over dat het handvat was losgekomen bij enkele gevallen. Maar zij had deze al jaren in gebruik en er is nooit iets fout gegaan. Inmiddels gebruik ik hem al enkele maanden en werkt nog steeds perfect. Maar als je hem nieuw koopt, zullen die fouten wel opgelost zijn, nee?

1 like

Ja, lijkt mij ook. Vind het meer verdacht omdat hij nergens meer te koop lijkt, behalve bij Bijenkorf. Wil hem vooral hebben voor de temperatuurstanden en omdat hij mooi past bij mijn andere keukenapparatuur.

Voel me wel echt een ultieme burgertrut om dit neer te tellen voor een waterkoker.

Edit: je ziet wel overal die wat kleinere bolle met dat klokje, maar die vind ik niet zo mooi.

4 likes

Kan je misschien niet bij KitchenAid zelf informeren? Unleash your inner burgertrut!

1 like

Superleuke aankopen dit wel. Bij Stay Safe Amsterdam.

12 likes

@lovewarrior de sandalen/ espadrilles waren gisteren binnen en ze zitten heel fijn! Het leer is erg soepel. Wel is de maat aan de ruime kant. Ik schommel meestal tussen 41 en 42 maar na mijn zwangerschap meer naar maat 42. Ik had gelezen dat ze best ruim kunnen vallen en maat 41 zat gewoon helemaal goed bij mij. Ook heb ik vrij brede voeten en dat zat ook gewoon goed. Ik heb er nog geen lange stukken mee gelopen maar ze zaten vooralsnog fijn.

Zonnebril op sterkte! Straks kan ik ook scherp zien als de zon schijnt, fijn vooruitzicht (ha).

17 likes

Voor onze kittens die we zaterdag op gaan halen :sparkling_heart:

37 likes

Mondkapjes gemaakt door @MACdonalds

23 likes

Ik ben geïnfluenced door @Alpacamybags en @ParisDarling :scream:

Edit: foto lukte niet helemaal, maar het gaat om de Nikka Coffey Grain Whisky!

3 likes

Ze zijn nog onderweg maaaaaar de Charlotte Tilbury Pillow Talk Instant Eye Palette… Pfff zo mooi lijkt me die!

En de Hollywood Flawless Filter (For A Superstar Youth Glow :upside_down_face:)

27 likes

54 likes

Oooh zo mooi :heart_eyes: waarvan??