Aah goed om te horen, ben heel benieuwd En jaa heel chill! Ik keek sinds de zomer elke dag op vinted/UW om te kijken of er een paar op stond, en eindelijk een paar in mijn maat.
Ben er ook echt heeeel blij mee! Denk dat de man die hem verkocht ook geeen idee had wat die kasten op het moment ‘waard’ zijn. Hij was zijn zolder aan het opruimen en wilde er vanaf.
Heb hem ook echt meteen opgehaald, was veel te bang dat er iemand zou zeggen ‘ik bied €x voor!’ En dat iemand anders er dan mee vandoor zou gaan
Heb je toevallig een linkje van die eerste? Super leuk namelijk! Maar kan hem zelf nog niet vinden haha
Hij is van only, ik heb hem via bestseller!
Dank je!!
Moooi!
Nou ik heb een spijkermat besteld. Niet de goedkoopste maar deze zag er nog een beetje leuk uit. Ik slaap slecht en wordt de laatste maanden bijna elke morgen stijf en met rugpijn wakker, voel me net een bejaarde. Gedurende de dag wordt het alleen maar erger. Als dit echt helpt dan ben ik dolgelukkig.
Ik heb m ook en ik vind het vlak voor het slapen nog niet echt chill. Lig er nu steeds tien min op maar erna heb ik nog zeker wel een half uur een branderig gevoel op mn rug waardoor ik niet lekker lig in bed. Vind het verder wel heel chill en weet niet hoe het komt maar ik ontspan echt helemaal op dat ding. Maar doe het niet meer vlak voor slapen.
Ik had vorige week 10 voor 40 euro, zie dat het nu 55,90 euro is voor hetzelfde aantal
ahh thanks voor de tip. En mooi dat je wel echt ontspant, geeft me hoop dat ik niet in één of andere marketingtruc ben getrapt lol. Heb je een shirt aan trouwens? Ik las dat het fijn kan zijn om in het begin wel wat aan te hebben.
Ja ik vind het zeker chill. Ook m’n hoofd en nek, dat is heerlijk. Heb t zonder t-shirt gedaan maar bouw het nu op qua tijd. Maar heb er net weer op gelegen (4e keer) en het gaat al wel beter met de branderigheid erna dus het went wel snel.
waar heb je deze van
Nieuwe mascara proberen (de eyeliner is al favoriet).
Van welk merk zijn deze?
Ik vind het zo lekker dat ik op een bad-dieet zit. Zou het liefst elke dag gaan, maar vind dat te slecht voor het milieu. Ben ruim 1.80m breed en lang en vind het comfortabel!
Groen in Huis!