Show je laatste aankopen #5

Ik moet alleen even lachen om het woord overhemdblouse haha. Zo dubbel. ( blouse is voor vrouwen overhemd voor mannen)

1 like

afbeelding

Omdat ik echt nul conditie heb en er na 28 jaar achterkom dat ik toch echt maar moet gaan hardlopen. Twee paar hardloopschoenen gekocht. Een voor nature running en de ander voor trail running. Jeej hardlopen.

4 likes

woooow dat was mij nog niet eens opgevallen!

1 like

Ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat worden! Nu is het nog 1 grote zandbak haha

1 like

Ik ben best verbaasd H&M zo’n Chanel logo aan hun jasjes durft te hangen, zouden ze niet bang zijn voor een claim? Best gewaagd

Oh haha dat zou een hoop verklaren!

1 like

Ik heb twee paar (mintgroen en blauwachtig), ik noem het altijd campingslippers, maar ze lopen zo fijn :heart:

Als je nog witte sokken er bij had gekocht was het perfect geweest. :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Like voor de klok want ik heb m ook :heart_eyes: beste aankoop ooit

1 like

De laatste is een beugelloze Bralette en zit super lekker :heart_eyes:
Alles van SuperBra (de body’s zijn Gorteks, de rest Panache)

30 likes

Oow fijn dat je al een showmodel hebt kunnen zien! Hier in de omgeving staat de tafel nergens in de winkel.
Misschien moet ik hem ook maar gewoon online bestellen, het is een mooie prijs voor zo’n grote tafel.

1 like

Jezelf toch maar verwend met het dure luchtje?

1 like

ik ben echt een goeie influencer

1 like

afbeelding

afbeelding

10% discount bij Bookdepository. :sweat_smile: Vooral heel benieuwd naar The Black Flamingo, is een drag origin story.

6 likes

Vriend en ik hebben ons weer uitgeleefd… Nu mogen we niks meer van Yankee kopen tot de kerstgeuren in november/december :crazy_face:

15 likes

Ja duhh, treat yoself! Herken het wel, ben ook van de duurdere geurtjes en toen ik de julliete has a gun voor bijna de helft goedkoper vond, MOEST ik hem wel kopen haha

1 like

Neee dat heb ik er zelf op gedaan! Dat zou h&m inderdaad niet moeten doen denk ik :joy:

1 like

Oeps, helemaal niet nodig. Maar met een extra kortingscode nog maar 33 euro!

10 likes

15 likes

wat leuk zo met dat geel!

1 like