Show je laatste aankopen #5

:smile:

1 like

Jurk van de Le Ballon

93 likes

Mijn wortels zullen nog nooit zo netjes gehakt worden

18 likes

Lief, dankje!

1 like

Oeh deze twee klinken als superinteressante boeken

Edit: die tweede is een essay en voor wie m ook wilt lezen, ook online gepubliceerd hier: https://www.guernicamag.com/rebecca-solnit-men-explain-things-to-me/

3 likes

Midsummer’s night is zoooo heerlijk! Mijn hele kast staat ook vol, mag ook niets meer kopen tot aan de Kerst collectie!

1 like

Ja, 1 van mijn favorieten! Zit zelf al aan mijn 3e pot daarvan. Heb daarnaast nog veel andere geuren en mn vriend ook

1 like

Ik heb 'm ook! Inderdaad heerlijke recepten. Vooral de knolselderij met boekweit is hier favoriet :slight_smile: wij doen er wel vaak stiekem feta oid bij…

2 likes

Ik wilde ze al zo lang nu maar eindelijk gekocht :ok_woman:t2: En gelijk een case besteld op Ali

25 likes

Zijn die zwarte en witte hemdjes van katoen of meer synthetisch?

10 euro voor handzeep? :fearful:

Gelukkig komt het niet uit jouw portemonnee. Snap niet waarom mensen elkaar in dit topic moeten judgen als het op bedragen aankomt. Lekker boeiend. Ik koop geurkaarsen van €45 :woman_shrugging:t4:

84 likes

Bij de wastafel in zowel mijn badkamer als keuken staat een setje Rituals handzeep en handcreme, kostte samen €45

Heb nu wel altijd lekker ruikende zachte handen

5 likes

Het lukt even niet om via de app een link in te voegen, maar als je zoekt op rustieke broek met ceintuur en rustieke blazer vind je het! :grin:

Show je aankopen zonder OMG

:eyes:

7 likes

Thanks! Dan ga ik ook even kijken

Haha echt he. Soms staat dat ook gewoon mooi/leuk in de badkamer :sweat_smile:.

3 likes

Ik wil later Aesop zeep en hancreme

6 likes

Dit is mijn lievelings :heart:

5 likes

Kom ik met mn h&m’etje :joy:.
Love luxe producten hmmmmm

3 likes