Van Puma! De RS-X3 Mesh Pro
Ja heerlijk is dat. Zoveel beter dan gewoon zitten. Toen ik bij mijn ouders woonde pikte de hond altijd het ligbed in en nu woon ik samen en ligt mijn vriend er meestal op😅 daarom nog maar één gekocht.
De uitgave is wel meer dan alleen dat ene essay.
Ik heb er laatst ook eentje in een opwelling gekocht, en ik vind het echt verrassend leuk! Heel ontspannend. Waar heb je deze besteld?
Ah cool, deze heb ik nu ook net besteld!
Ik wil ze allemaal 

Oh ik had echt precies hetzelfde! Ik had de mijne bij Painting Expert besteld, en die kwam ook uit China
Toen ging ik op Aliexpress kijken en vond ik precies mijn ‘schilderij’ voor een paar euro
Ach ja! Goed om te weten voor volgende keer haha

Ik heb de mijne ook via alie besteld, maar na 2 maanden nog niet binnen. Uiteindelijk toch maar de duurdere variant ergens anders gekocht. Dus als je snel van start wil gaan, geen aanrader haha
Nog tips voor sites waar je wel snel krijgt? Zit nu ook voornamelijk op ali te kijken.
Cadeautjes voor een vriendin want we gaan zwemmennnn en ik neem mijn opblaasbare takkie mee + wie wil er geen kattensokken
Hoe duur waren de sokken?
Ahhh gaaf!!!
6 euro
Gaat alleen deze geur eruit? Wel goed om te weten, dan ga ik ook even een back up inslaan!
Dao en The Ritual of Tsuru. Dao is vervangen door The Ritual of Jing. Hij is eigenlijk zo goed als vergelijkbaar, ten minste bij de geurstokjes ruik ik geen verschil maar hij schijnt een klein beetje anders te zijn.