Show je laatste aankopen #5

Die sieradenkast staat ook nog steeds hpog op m’n lijstje

Ik heb m via marktplaats voor 25 euro! Kost nieuw 80 euro ofzo en dat vond ik iets te veel haha (geef ondertussen wel 380 euro uit aan Nintendo maar oké)

2 likes

Heb je een link van het stippenjurkje?

Helemaal los gegaan met vakantiegeld. Een roze en groene kaars

65 likes

Zomers zwart voor deze zeikerd.

13 likes

17 likes

Aircoolers zijn de meest teruggebrachte artikelen in die categorie (airco’s/ventilatoren/aircoolers etc). Ze blazen koele lucht maar ze verkoelen niet. De temperatuur zal ook niet omlaag gaan met een aircooler. Het geeft exact hetzelfde effect om een bevroren fles achter een ventilator te leggen, hiervan gaat de temperatuur ook niet omlaag. Zonde geld dus, als je echt wil verkoelen kun je beter een airco kopen. Wil je koelere lucht, dan werkt een fatsoenlijke ventilator net zo goed.

3 likes

20 likes

Met het idee natuurlijk dat iemand dit bij mij gaat doen. :smirk:

10 likes

Ooooh heerlijk deze wil ik ook weer

1 like

Deze jankerd wil weten waar dat onderste broekie vandaan komt

ZET HET ER NOU BIJHIJ :sob:

1 like

@Hedwig Ik zou nog even laten weten hoe de jurken zijn! Ik kreeg het supersnel binnen, afgelopen donderdag al, terwijl de verwachte bezorgtijd 6 juli was. De jurken zijn het alleen net niet helemaal voor mij. De groene is een beetje groot aan de bovenkant en zit niet zo mooi, de gele geeft me een beetje Hawaii shirt vibes door de print en de losse bovenkant (zie je niet heel goed op de foto) en de roze is toch wat te roze voor mij haha. Maar de kwaliteit is verder prima, en als je de maattabel goed bekijkt klopt de maat ook.

Samenvatting

20 likes

wooow dat is snel! ik heb iets op 10 juni besteld en het is nog niet binnen.
Staat je ook echt prachtig allemaal <3

2 likes

Jurk van pieces

6 likes

levi’s thigh heet de broek hij is steeds overal uitverkocht maar te koop bij zalando about you debijenkorf en levi’s website.

1 like

Luchtige strandjurk van Primark voor mijn reisje naar Sicilië in een paar weekjes :sunglasses:

18 likes

Leuke jurk! Van welke stof is de jurk gemaakt?

Viscose! Hij is trouwens niet helemaal maxi, maar komt bij mij (1m63) ongeveer tot de enkels.

1 like

Thanks! Ik vind ze je overigens wel echt prachtig staan!

Want ik had nog niet genoeg :joy::grimacing:

19 likes