Dat ik dit weet is omdat mijn vriend voor een grote elektronicazaak werkt (MM). Hij krijgt die dingen aan de lopende band terug en raadt mensen steevast af om ze te kopen. Luchtvochtigheid speelt ook een grote rol bij de temperatuur in huis, en die 2-4 graden zijn zeer optimistisch. Wat ik zei: je kan net zo goed een bevroren fles water achter een ventilator leggen. De lucht die hij blaast is even iets verkoelend maar verder werkt het gewoon niet. Daarnaast is met warm weer zo’n fles water of koelelement in no-time ontdooid. Die warme lucht blijft gewoon hangen, terwijl een airco dat juist afvoert. Het zijn overpriced dingen, net als die Dyson ventilatoren waarvan iedereen denkt dat ze verkoelen (heb er zelf ook een, puur als ventilator en luchtreiniger). Iedereen moet zelf weten waar hij zijn geld aan uitgeeft, ik geef alleen advies haha. Ze zijn niet goedkoop en ze maken de verwachtingen vaak niet waar.
Ik wilde zelf ooit ook zo’n ding omdat het in mijn hoofd ook wel logisch en handig klonk haha. Niets is minder waar helaas. Een airco is het enige dat goed werkt, maar dan zit je wel in een wat hogere prijsklasse …
Levi’s, nu met korting:
Oee dat is helemaal top, dankjewel!
Nou mijn maat is gewoon 114,90 euro
ook de libra!? Hijs echt zo fijn
Oh huh wat flauw met die verschillende prijzen, kut zalando
Jaaa! Heel benieuwd naar! Vooral het vasthouden lijkt me zoveel fijner!
Had een prima andere Kobo ereader en was goede redenen aan het bedenken om een nieuwe te mogen kopen. Totdat ik gister in bad stapte en m’n e-reader in het water viel… Beterrr
hahahah ““oops””". Ja hij ligt echt super lekker in de hand, vind het ook echt heel fijn dat je nu ‘liggend’ kan lezen door het kantelen, en de knopjes zijn ook echt suuuper fijn! ook een stuk vlotter dan de aura die ik had
Ja fijn idd, dat draaien! Kan je ‘m ook makkelijk in verschillende handen houden zonder alle instellingen voor het bladeren aan te passen. Nog even aftellen naar morgen
jaa ook dat ja! Echt super fijn. heeel hard aftellen <3 veel plezier er alvast mee
Ik had ooit een superfijne tolino die heerlijk las vanwege de ronde hoekjes en dat je op de achterkant kon tikken om te bladeren. Mijn Kobo leest niet zo fijn en de hoeken zijn erg scherp. Ik kom ook veel te vaak in menu/markeer/bladwijzer gedeelte terecht…
Deze jurk van MCQ by Alexander McQueen. Ooit hoop ik nog een stuk te hebben van Alexander McQueen zelf, maar dat is echt te duur haha.
Oh en een belachelijke waterfontein voor de katten. Zelfs wij krijgen niet zo chique water om te drinken.
Ik was al lang op zoek naar een leuk flodderrokje of hoe je dat ook noemt. Toen zag ik hem staan bij de trekpleister, dus nu voor €12,- dit setje; nice
Ah, de fontein die steeds als advertentie op Facebook voorbij komt. Wil je laten weten of het iets is? Een van mijn katten gooit af en toe de bovenkant los of zelfs de hele fontein om en dan gaat er drie liter over de vloer.
Heb je een linkje van het topje? Kan hem niet vinden op de site