Show je laatste aankopen #5

20200704_180127
Monki allebei
download

13 likes

In een opwelling. Twee minuten over nagedacht nadat ik ze zag op insta bij kraantje pappie.

12 likes

Precies! Ik wilde dus een echt lange en vond hem bij toeval bij de Leen Bakker op de slaap afdeling. Direct meegenomen en al een aantal x gebruikt.

2 likes

Van Fred de la Bretoniere

23 likes
6 likes

:heart_eyes::heart_eyes: make it fucking louder

1 like

Waar heb je ze gekocht? Als ze minder dan 80 kosten wil ik ze ook

1 like

1 oorbel om te combineren met anderen, echt goud :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik ben wel bang dat ze een maat te groot zijn maar van 90 naar 35 is het proberen wel waard. Ik ga hard duimen dat ze goed passen. :crossed_fingers:t2:

21 likes

Bij sneakerdistrict voor 110… dus iets korting maar alleen nog maar kleine maten

Ik hoop dat dit werkt:

Vans X Maha oranje tompouce schoenen

43 likes

Dat je het punt in je leven bereikt dat je blij wordt van matchende tandenborstels…

34 likes

Douchegordijn voor de make over van m’n badkamer.

Ik keek net bij de Zara Home sale en zag tot m’n teleurstelling echt niks wat ik wilde hebben? M’n bankrekening is wel blij.

14 likes

Wat een leuk gordijn! Is die ook van Zara Home?

Nee H&M!

1 like

Jeej nu nog kiezen wat ik ga eten vanavond
9789059569775-1581057941

19 likes

3 likes

image
Nu nog hopen dat dat masker dat krater landschap op mijn gezicht doet verdwijnen

13 likes

Oooh deze heb ik ook, staan super veel lekkere dingen in! Goede reminder om er weer eens uit te gaan koken haha

Heeft iemand aanraders voor cupjes om espresso’s/cappuccino’s mee te zetten? Ik ben sowieso van plan om de cupjes van Nespresso uit te proberen maar ben ook benieuwd naar andere merken.

3 likes