Show je laatste aankopen #5

Oh dat is fijn om te horen!

En thanks voor de tip, ga ik me vast mentaal voorbereiden op de pakbon haha

Je hebt in elk geval niet die afschuwelijke kop telefoon met katten oren :joy: :sob:

Oh hell no, daar heb ik dan teveel principes voor :joy:

1 like

Ik een half jaar geleden: ik wil van al die losse mokken en glazen af. Vanaf nu wil ik gewoon een ~volwassen~ servies.

Ik gisteren bij de Hema: hee kijk die zijn leuk! Hebben!

45 likes

23 likes

Wat een prachtige jas! Uit de sale?

Dankje! Ja klopt, voor de helft nu :grinning:

Na een aantal teleurstellende (online) shopsessies iets gevonden wat leuk staat.

Het vestje

23 likes

Omg ze hadden ineens weer een paar in mijn maat dus sowieso dat ze nu gaan passen. Blij blij!

Het is een Edison :heart_eyes: Deze is de Smokey Amber. Ook besteld bij Goulet want La Couronne du Comté kan er niet aan komen helaas.

1 like

Twee kussentjes voor op onze nieuwe bank, van Riverdale trouwens. Alles is daar nu met 50% korting.

18 likes

Omg ik wil alles op deze foto

5 likes

Echt he, ik ooook :heart_eyes:. Maar veel van wat er op die foto staat kan ik niet op de website vinden helaas…

1 like

Is dat jurkje van Guts & Gusto? Ik zag die toevallig ook, en vond die wel verdacht veel lijken op dit jurkje ([https://www.esuals.nl/floor-dress-light-green.html]; merk is schijnbaar By Clara Paris) dat ik laatst heb gekocht, maar die bij Guts & Gusto is echt flink duurder

1 like

Ja bij Guts gooien ze vaak een lekker hoog percentage qua monies erop (en dan naaien ze zelf het Guts label erin :stuck_out_tongue_winking_eye:). Als je goed gaat zoeken vindt je op andere websites vaak dezelfde jurkjes voor een lager bedrag

17 likes

Echt?! Ik wist niet dat dat mocht? Hoe kun je dat het beste zoeken dan? Want ze gebruiken andere foto’s

@Trenchcoat ja ben ik ook wel benieuwd naar! Ik zag wel een jurkje bij Guts & Gusto die ik graag wilde kopen, maar wilde ze geen geld gunnen toen ik het prijsverschil van mijn eigen jurkje zag haha. Dus zou het graag bij een eerlijkere winkel kopen dan!

1 like

Oh nou inderdaad stukken goedkoper daar. Heb zoveel websites afgestruind voor iets leuks, maar niet op deze website beland.
Alleen de maatvoering is iets anders, al zegt dit niets

Omg dan, welke sites moet ik aan mijn lijstje toevoegen?:smirk:

voor onder jurkjes

5 likes