Ik zou dan toch de kleinste nemen voor het geval hij wat ruimer word na gebruik. Ik had dat zelf ook bij de align… kan een 4,6 of 8 aan eigenlijk?
@Xigua ik heb vandaag mn bestelling van ellemillashop binnen gekregen en ik heb er niet heel veel verstand van maar ik vind de kwaliteit helemaal prima! Gewoon vergelijkbaar met andere kleding van vergelijkbare prijzen die ik bij H&M, Zara, Guts, etc. koop en zeker geen dunne flubberstofjes ofzo.
Oh en op de factuur stond idd ‘hi lieverd’ en er zat hartjesconfetti in de doos maar ik ben blij met mn kleren en had nog even contact met de klantenservice die me heel snel en goed hielpen dus daardoor kan ik wel dealen met dat zoetsappige haha
Thx voor de review haha, had wel eens een leuke trui gezien maar twijfelde toch want ja weer gedoe met terugsturen enzo als het troep zou zijn
Meh uitverkocht
Ja ik ook! Maar kreeg dat bericht pas ‘n dag of 4 na mijn bestelling
ik heb een half jaar NIET meer geshopt ook niet online en door jou ben ik gisteren (voor het eerst) beïnvloed om te shoppen. ik heb die Reeboks ook voor die goede deal gekocht! ik heb zelfs hyena 10% extra korting ontvangen (een zogenaamde welkomskorting) dus nu maar 43 euro betaald inclusief verzending, lol
dit zal mijn eerste aankoop zijn na een half jaar, met aandenken aan het forum en jou hahaha
Ik zei toch dat ik 'm zou kopen
Ik hou echt van Disney boeken
2 nachten in een van der Valk whirlpool kamer (incl. ontbijt en gebruik van wellness en zwembad)
Dit willen we al zo lang, eindelijk geboekt net Nog 3,5e week wachten
Waaarrr??
De site van Vans! Maar je moet het echt in de gaten houden want er waren elke keer alleen maar hele kleine of hele grote maten. Toevallig één keer mijn maat en meteen besteld haha
Deze zag ik ook staan in een winkeltje, maar ik begreep niet zo goed wat het is. Moet je het zo drinken of is het eens soort siroop?
In Duiven! Ben daar nog nooit geweest en ook niet in Arnhem, leek me leuk om eens heen te gaan. We hebben geboekt via de Van Der Valk Exclusief website (er waren echt meerdere van der valk websites, heel vreemd) en de prijs vond ik ook nog eens erg meevallen
T is wel een beetje het idee van siroop, je kunt er cocktails mee maken of het in bruiswater doen. Of juist in heet water. Zou het niet los drinken denk ik, volgens mij brandt het dan te erg haha
Ongevraagde tips: Duiven zelf, het centrum is niet veel aan, (wel een fijne action ) , Westervoort heeft een leuke kringloop mocht je dat leuk vinden! 2switch is dat. Arnhem centrum is zelf ook best leuk! (Al zie ik dat niet meer omdat het mijn place to be is)
Iemand tips voor fijne Skinnyjeans? Ik koop allemaal miskopen die super snel stuk gaan.
Topshop Joni