Show je laatste aankopen #5

Ja, dat viel me mee haha
Ze zijn allebei +/- 46 cm lang, eigenlijk net iets langer dan die te korte rokjes waar je niet in kan bukken! Maar ligt er natuurlijk ook aan hoe hoog je hem draagt, ik heb dat elastieke bandje bovenin net onder mijn navel

Zij draagt hem hoger

1 like

13 likes

Deze tas van Rebecca Minkoff want ik had echt nog geen tas met een tepelpiercing.

Zomers zwart shirt want die van & Other Stories viel raar.

15 likes

Ik ben benieuwd hoe het bevalt!

5 likes

Twee blouses besteld bij Massimo Dutti voor € 30 en € 25, ik ben benieuwd.

Heuptasje bij de H&M voor € 9

En deze shorts (€ 9) om in te chillen en als ik er geen schurende billen van krijg, voor op het strand.

22 likes

Jurkies

17 likes

Ik vind die shorts van de hm zo fijn! Veel gedragen op vakantie vorig jaar

Ik dacht dat ze wat hoger waren maar ik moet eerlijk gezegd toegeven dat ik totaal niet naar de details heb gekeken (ik dacht vooral :rainbow::rainbow::rainbow::smiling_face_with_three_hearts:) dus je bericht geeft me goede hoop!:grin:

1 like

Ik heb net een klein vermogen uitgegeven aan nutteloze decoraties en een zwik kaarsenhouders voor m’n huis :sweat_smile:

edit: alles via Fonq trouwens

image

42 likes

oeh wat is dit en waar van daan
leuk!

Jumpsuit van de Monki!

thanks! bij google image search kreeg ik alleen heren hawai shirts haha

Draai deze op Spotify opeens weer vaak dus dan mag die ook in de kast. :slight_smile:

4 likes

39 likes

Muttie moet iets waar haar tieten makkelijk uitkunnen voor de baby🤓

En dan ook in het zwart

12 likes

Heb Etsy weer eens afgespeurd

18 likes

Nooit gedacht dat ik iets van Fabienne Chapot zou kopen. Zit heerlijk!

Nieuwe lievelingsjurk, est’ seven

22 likes

Ze zijn online overal uitverkocht dus ik heb ze in een sneaker winkel gekocht! Ze heten Air Force 1 Shadow in de kleur summit white/ghost/glacier blue/fossil/barely rose

1 like

Grappig, ik heb vannacht ook impuls teva’s bij zalando gekocht. Heb geen open schoenen meer en vond de vogels zo snoezig:
image

6 likes

Hahahaha ik las ‘snoezig’ en wist gewoon dat het een post van jou moest zijn

6 likes