Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Ohhh de versie voor aan de muur staat al heel lang op mijn wishlist! Ooit…

1 like

Als de biodermal goed bevalt, hoef je die ook later nooit voor de volle prijs te kopen. Is eigenlijk altijd wel 50% of 1 plus 1 gratis bij 1 van de grote drogisten, bijenkorf of bol. Scheelt toch aardig!

4 likes

Klopt! Ik vind het erg fijne zonnebrandcrème en ik wacht altijd met kopen totdat ik het ergens in de aanbieding vind. Is inderdaad altijd wel ergens haha. Net als wasmiddel, deodorant, tandpasta, etc.

1 like

Aaaah dankjewel! Ik heb de Diamond, maar blijkbaar wel een ander typenummer. :upside_down_face:

1 like

Zijn Toms stevige schoenen of hebben ze maar een dun zooltje?

1 like

Oh mijn god prachtig. Doet me denken aan de klok op het nachtkastje van mijn opa en oma 20 jaar geleden, die in retrospect jaren 80 retroschatten hadden staan (die nu al lang weg zijn)

1 like

image image image

9 likes

Heel basic allemaal, aangezien we niet veel geld willen uitgeven aan een huurhuis. Maar wel fijn en nieuw :blush:

2x gordijnroede via Amazon
Screenshot_20210422_000232

Douchekraan via Toolstation
76700

Regendouche en keukenkraan via Lidl
12fbeb7a461cef266b51466f12d40b80_edit_574907009060712 eede6d793f18cc4c2728bde577edcb45_edit_574913299431024

11 likes

Alvast besteld voor dinsdag
hema-oranje-tompouce-800x408
X8

40 likes

Fuji green tea is zo’n lekkere geur :heart_eyes:

3 likes

We gaan het zien, hij komt vandaag!

Mijn vriend komt net vertellen dat 'ie ze ook besteld heeft. :partying_face: Vorige keer was er dikke file in mijn kleine dorpje hiervoor.

5 likes

oh wat een goed idee ik ga ze meteen ook bestellen, vorig jaar had ik hele lekkere maar wel een dag van tevoren gekocht want op de dag zelf is het natuurlijk altijd uitverkocht.

8 likes

Ik weet het eigenlijk niet. Ik heb ze nog niet eerder gehad. Ik verwacht ze vandaag of morgen dus dan zal ik het laten weten.

2 likes

Heb ze wel eens gepast, maar ik vind dat echt een heel dunne zool en de schoenen zijn ook niet mega stevig omdat ze vaak van stof zijn. Als je behoefte hebt en ondersteuning (en voor hoge wreef waren ze ook niet geschikt haha) zou ik deze overslaan.

2 likes

afbeelding

Jurk + gilet (ben een beetje bang dat m’n haar in die metalen ringetjes blijft hangen, maar ja… wel mooi haha)

afbeelding

Oorbellen

afbeelding

afbeelding

Alles van Zara trouwens!

14 likes

image
In de aanbieding bij Etos

image
In de aanbieding bij Kruidvat

M’n tandvlees is nog verder teruggetrokken, dus ik moest wel een nieuwe borstel en kopjes :disappointed_relieved:

Ik had m’n tandarts om advies gevraagd, nadat het hier laatst ging over elektrische tandenborstels, en hij zei dat Oral B en Philips beide goed zijn zolang ze maar een poetsdruksensor hebben. Dat had mijn oude niet. Omdat ik al een Oral B had en daar op zich wel tevreden over ben, raadde hij me aan om die weer te kopen. “Never change a winning team” haha wat overdreven van hem. En verder gaf hij de tip om voor die Philips borstel wel echt het kleinste kopjes te gebruiken, omdat niet iedereen met die gewoone goed achterin de mond kan komen.

7 likes

xiaomi-xiaomi-mi-smart-alarm-clock

Slimme wekker met spraak assistent, wake-up light functie en nog vanalles

Eigenlijk een soort google nest maar dan in wekkervorm dus :sunglasses:

9 likes

Als je dan de wekker uitstelt vijf keer:

JA VERDOMME EN NU OPSTAAN BILOXI

9 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Show je laatste aankopen #6 (Deel 2).