Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Je hebt 'm toch nog kunnen bestellen zie ik! :smiley:

1 like

Yessss Sonicare is echt top!

1 like

Whaha oh ik hou m’n hart vast!

@anon50301661 JAAAA. Thanks! Beach Walk is mijn all time favoriet dus yes dit moet ik hebben!

2 likes

Haha leuk om te horen dat het jou op die manier ook gelukt is! Ik vond hem ook iets anders dan verwacht. Door drukte met bezorgen heb ik hem een paar dagen geleden pas binnengekregen. Ik had de kleuren iets feller verwacht maar vind de pasvorm erg leuk. Ik ga er nog even een paar dagen over twijfelen. Leuk dat jij hem gaat houden, veel plezier ermee!

H&M bestelling

15 likes

Vero Moda Petite

Vero Moda via Asos

Asos Design

Collusion (ASOS)

Reclaimed Vintage (ASOS)

Pimkie

Waardeloze foto, is een cardigan met metalen knoopjes, ook van Pimkie

Nu het leven stilaan weer open gaat moet ik m’n versloeberde kleding vervangen, dus heb een aantal bestellingen geplaatst. Ben benieuwd of er wat tussen zit!

10 likes

Deze puzzel voor moederdag. Je krijgt er geen plaatje bij dus tijdens het puzzelen gaat ze pas ontdekken wat ze maakt.

28 likes

Had vandaag die van mijn vriend op tijdens het tuinieren tegen de zon en nu wil ik mijn eigen. Hopelijk zit hij een beetje fijn.

7 likes

Na alle positieve berichten hier nu ook een Philips sonicare aangeschaft om de oralb te vervangen. Hij is inderdaad veel stiller!

6 likes

Een spijkermat.

18 likes

Ik heb vorige week de Protective Clean gekocht maar dat was ook vanwege de prijs haha, die was namelijk stuk goedkoper. Maar hij bevalt heel goed tot nu toe.

1 like

Ik heb een Acne Canada sjaal gekocht op marktplaats, maar hij stinkt zo erg naar parfum. Ik heb hem ondertussen wel gewassen (tegen het waslabel in), maar het is blijkbaar erg hardnekkig. :sob:

Misschien even dagje buiten hangen, lekker door laten waaien?

1 like

Wat een heftige puzzel :sweat_smile:

1 like

Zijn allebei prima, heb zelf nu de Diamond en het voelt echt iedere keer alsof mijn tanden gepolijst zijn bij de tandarts. Hiervoor de Protective en dat beviel ook gewoon heel goed!

1 like

Nachtje in de vriezer stoppen?

2 likes

Ik ben vanochtend bij de tandarts geweest en heb haar advies gevraagd (poets nu niet elektrisch) en zij adviseerde een borstel met ronde kop, omdat je dan beter achterin je mond komt. Zie dat deze dat allebei niet hebben.
Verder zei ze dat minimaal 8000 toeren per minuut aan te raden is en evt. een sensor die aangeeft als je teveel druk zet.

Maar goed, volgens mij is het advies ook per tandarts weer verschillend, dus heb ook geen idee of je hier iets aan hebt :grin:

4 likes

@Oprah Mijn tandarts raadde juist de Philips aan ipv Braun vanwege het sonische poetsen. En het kantoor hangt niet vol met posters ofzo haha. Vind ‘m erg fijn! Heb een roze protectiveclean

3 likes

Haha echt grappig, die van mij dus juist Oral-B. Conclusie: het is persoonlijk wat je fijn vindt! Ik denk dat het poets technisch even goed schoonmaakt.

Handmatig niet het beste als je een luie hond bent denk ik :tipping_hand_woman:

3 likes