Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Mijn switch lite verkocht om een normale switch terug te kopen + ring fit adventure er meteen bij.

En omdat ik het wandelen goed vol houd heb ik lelijke berg schoenen gekocht op aanraden van mijn oom en nichtjes. In plaats van mijn enkels te verzwikken en door de modder te zwalken op mijn witte sneakers :joy:

27 likes

Heeeeeel vet!!

Weet je zo ook of deze schoenen op maat vallen? Hoor goede verhalen van dit merk. Ik wil ze ook graag aanschaffen maar vind het nogal wat geld om ze zonder te passen aan te schaffen :grimacing:

Ik heb ze van mijn nichtje overgenomen dus kon gelukkig passen. Ik heb ze in 38,5 en ik draag zelf meestal maat 37/38. Hier wel dikke wandelsokken in en dan zitten ze heerlijk.

1 like

Voor wandelschoenen raden ze volgens mij altijd aan een maatje groter te kopen. Ik heb zelf een ander merk maar ook een maat groter gekocht en die zitten goed.

3 likes

Jaa love deze schoenen, heb ze zelf ook, al jaren! Ideaal voor wandelingen op onverharde wegen en in bergen. Comfortabel en dat telt ook haha.
@anon42887991 ik heb 1,5 maat groter dan normaal. Draag ook wandelsokken

Ik heb deze net besteld :drooling_face::

14 likes

Ja daar gaat het vooral om natuurlijk haha! Had je moeite met inlopen of niet? Ik weet niet zo goed hoe ver ik er morgen mee zal gaan wandelen. Niet dat ik denk ik doe 10 km maar dat ik na 3km al pijn aan mn voeten of blaren heb.

1 like

Volgens mij had ik geen blaren met inlopen! Weet nog dat ik direct een lange NS wandeling ging doen als test

1 like

Ze raden over het algemeen voor wandelschoenen 1 maat groter aan (‘je tenen moeten kunnen pianospelen’ hoor ik de verkoper nog zeggen). Ik heb ditzelfde model en heb ook precies 1 maat groter dan ik normaal draag en die zitten goed.

@Rozecoupeschaar ik heb ze niet echt ingelopen, ben met gloednieuwe nooit gedragen schoenen meteen een meerdaagse tocht gaan lopen van 70km haha. Zou dat niet per se aanraden maar je hoeft ze niet heel erg in te lopen in principe. Pleister mee voor de zekerheid kan nooit kwaad though.

5 likes

Mijn paar Renegades heb ik niet hoeven inlopen! Zat gelijk goed. Hoorde aan alle kanten dat de schoenen echt wel even moesten inlopen, maar echt nooit blaren gehad (niet helemaal waar, wel tijdens mijn meerdaagse hike twee jaar geleden maar toen waren de schoenen doorweekt geraakt en zaten mijn zooltjes achteraf niet goed). Echt hele fijne schoenen, ben altijd blij als ik ze weer eens aan kan doen bij een wandeling.

2 likes

44 ipv 110 :eyes:

26 likes

Lowa’s zijn altijd fijn! Ik heb de Vierdaagse gelopen zonder blaren, top wandelschoenen!! Ik heb zelf Lowa’s met een smalle leest, want smalle voeten en echt fijn dat dat bestaat.

2 likes

Voor het eerst iets via vinted gekocht! Eindelijk iets naar mijn smaak :joy:

10 likes

Een maanlampje! Nog niet binnen, hopelijk is het zoals op de foto.
Screen Shot 2021-01-25 at 21.02.46

55 likes

Yes, zal ik doen!

2 likes

Het is deze. Ik weet alleen niet of het betrouwbaar is :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb die al zo lang ook op het oog.
Moet wel lachen om hoe die eruitziet als ie uit staat, net een mislukte papier maché bal :’)

8 likes

Influenced door het forum :grimacing:.

18 likes

Dit was echt een goede aankoop! Ze lopen echt super fijn.

3 likes

afbeelding

Jaren terug gebruikte ik deze altijd, maar ooit een keer weggegooid. Wil het weer eens proberen voor wat meer volume

En een borstel voor mn ‘pony’

1 like