Mijnes drinkt het liefst uit mijn glas dus besteed je geld lekker aan iets waar jij wel wat aan hebt ondankbare krengen zijn het
Ik heb niet deze maar wel een andere fontein, en de eerste dagen keken ze er naar en dachten ze: ja daaaaag. Werd geen druppel uitgedronken, maar na een dag of drie zat de een er met zijn voetje in om het even te checken en daarna begonnen ze eruit te drinken. Nu zijn ze er helemaal blij mee, soms zitten ze er ook gewoon even naar de staren. Zal wel rustgevend zijn…
Dan kun je je voorbereiden, voor hij er staat en ze er niet meteen iets mee doen en je ze al vervloekt
Hahah thanks! Mijn katten drinken wel graag uit de kraan en zitten ook vaak erbij als ik in bad ga om dan met hun pootjes in het water te spelen, dus ik hoop dat ze ook hier snel aan wennen. Levertijd is wel twee weken, dus voorlopig moeten ze nog even uit een bakje drinken.
Haha één van de katten bij ons ook. En als ik dan een eigenglas voor haar pak hoeft ze het niet.
Omdat ik tijdens al m’n lock-down wandelingen liever een jas heb die iets minder wind door laat
Oh en een new balance sportlegging, incl trekkoord om afzakken te voorkomen maar is uitverkocht, dus geen foto meer te vinden!
Heel mooi! Waar is hij van?
heb de no buy challenge niet gehaald
maar ben wel mega blij met dit ding, ik miste de koffie uit de winkel echt te erg en het schuim van het stoompijpje is echt niet te vergelijken met deze wolkvlokken <3
Hij stond al zooo lang op m’n wishlist. Uiteraard voor alle activiteiten buiten de deur, ooit ergens.
Die is van Loods 5. Wel al een jaar geleden ongeveer gekocht.
Die is echt vet. Van een oude collectie of zeer recent? I’m in love
Thnx! Ik ben zo benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet! volgens mij is hij van een collectie in 2014. Wel al iets ouder dus.
Door de prijs en het feit dat ze nergens vermelden dat het zijde is, ben ik er vrij zeker van dat die sloop polyester is. Geen idee of dat dezelfde voordelen heeft als zijde, maar ik dacht ik meld het even.
oh goed dat je het zegt! ik wacht even tot ik hem heb en anders stuur ik hem terug.