Woohoo, eerste aankoop van het jaar 
Hij stond al zooo lang op m’n wishlist. Uiteraard voor alle activiteiten buiten de deur, ooit ergens.
Die is van Loods 5. Wel al een jaar geleden ongeveer gekocht.
Die is echt vet. Van een oude collectie of zeer recent? I’m in love 
Thnx! Ik ben zo benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet!
volgens mij is hij van een collectie in 2014. Wel al iets ouder dus.
Door de prijs en het feit dat ze nergens vermelden dat het zijde is, ben ik er vrij zeker van dat die sloop polyester is. Geen idee of dat dezelfde voordelen heeft als zijde, maar ik dacht ik meld het even.
oh goed dat je het zegt! ik wacht even tot ik hem heb en anders stuur ik hem terug.
Mijn switch lite verkocht om een normale switch terug te kopen + ring fit adventure er meteen bij.
En omdat ik het wandelen goed vol houd heb ik lelijke berg schoenen gekocht op aanraden van mijn oom en nichtjes. In plaats van mijn enkels te verzwikken en door de modder te zwalken op mijn witte sneakers 
Heeeeeel vet!!
Weet je zo ook of deze schoenen op maat vallen? Hoor goede verhalen van dit merk. Ik wil ze ook graag aanschaffen maar vind het nogal wat geld om ze zonder te passen aan te schaffen 
Ik heb ze van mijn nichtje overgenomen dus kon gelukkig passen. Ik heb ze in 38,5 en ik draag zelf meestal maat 37/38. Hier wel dikke wandelsokken in en dan zitten ze heerlijk.
Voor wandelschoenen raden ze volgens mij altijd aan een maatje groter te kopen. Ik heb zelf een ander merk maar ook een maat groter gekocht en die zitten goed.
Jaa love deze schoenen, heb ze zelf ook, al jaren! Ideaal voor wandelingen op onverharde wegen en in bergen. Comfortabel en dat telt ook haha.
@anon42887991 ik heb 1,5 maat groter dan normaal. Draag ook wandelsokken
Ik heb deze net besteld
:
Ja daar gaat het vooral om natuurlijk haha! Had je moeite met inlopen of niet? Ik weet niet zo goed hoe ver ik er morgen mee zal gaan wandelen. Niet dat ik denk ik doe 10 km maar dat ik na 3km al pijn aan mn voeten of blaren heb.
Volgens mij had ik geen blaren met inlopen! Weet nog dat ik direct een lange NS wandeling ging doen als test
Ze raden over het algemeen voor wandelschoenen 1 maat groter aan (‘je tenen moeten kunnen pianospelen’ hoor ik de verkoper nog zeggen). Ik heb ditzelfde model en heb ook precies 1 maat groter dan ik normaal draag en die zitten goed.
@Rozecoupeschaar ik heb ze niet echt ingelopen, ben met gloednieuwe nooit gedragen schoenen meteen een meerdaagse tocht gaan lopen van 70km haha. Zou dat niet per se aanraden maar je hoeft ze niet heel erg in te lopen in principe. Pleister mee voor de zekerheid kan nooit kwaad though.
Mijn paar Renegades heb ik niet hoeven inlopen! Zat gelijk goed. Hoorde aan alle kanten dat de schoenen echt wel even moesten inlopen, maar echt nooit blaren gehad (niet helemaal waar, wel tijdens mijn meerdaagse hike twee jaar geleden maar toen waren de schoenen doorweekt geraakt en zaten mijn zooltjes achteraf niet goed). Echt hele fijne schoenen, ben altijd blij als ik ze weer eens aan kan doen bij een wandeling.