Heel erg leuk! Wil je vertellen waar je de prints hebt gekocht? Op insta kan ik de shop niet vinden.
Ja! Heb net deze week ook twee dingen met 80% besteld! Ik zet ze altijd in mijn verlanglijstje (ook als alle maten zijn uitverkocht) en dan loop ik regelmatig dat verlanglijstje even door of er toevallig maten zijn bijgekomen. Meestal net iets wat iemand heeft geretourneerd. Lukt best vaak eigenlijk, als je regelmatig checkt. Vooral ‘s ochtend heb ik vaak geluk
Het is een tattoo artist dus nu ‘lockdown prints’ maakt in zijn vrije tijd! zijn instagram is snip_art
Heeft iemand ervaring met sieraden (met name ketting of ring) van Isabel Bernard? Heb iets op het oog maar heb recentelijk bij een ander merk heel snel verkleuring gehad dus ben een beetje op mn hoede.
Of welke merken zijn nog aan te raden voor kwaliteitsvolle, minimalistische sieraden? Mag zowel goud, zilver als brons zijn. Prijs maakt niet veel uit (of nouja geen tiffanys of cartier pls )
Volgens mij is Isabel Bernard wel solide edelmetaal. Dat zou niet mogen verkleuren, dan zou het verguld moeten zijn. Maar dan betaal je er ook aanzienlijk minder voor. Persoonlijk geen ervaring mee, zit wel vaker naar haar armbandjes te loeren
Ik ga voor mijn gouden sieraden meestal naar de lokale goudsmit, maarja corona dus geen optie nu.
Ik heb er een gouden armbandje van. Al twee jaar dagelijks om en nog steeds even mooi als in het begin, super blij mee
Broek. Stradivarius. Ben benieuwd of ik me als een fashion queen ga voelen of dat dit helemaal niks is.
Broek, Zara.
Zara.
Ik heb eens Tommy hilfiger laarzen online bij de Bijenkorf gehaald voor 70% korting. Werden ineens aangevuld. Waren gewoon zwarte korte die heel neutraal waren. Super deal toen
Sweaterjurk van bonprix
is er in meerdere kleurtjes. lijkt me wel handig in het weekend voor op een legging
Love it. Nog altijd superblij met de mijne ook, aesthetically pleasing
Hahaha dit was zo ongeveer mijn hoofdreden om voor deze te kiezen. Als ik dan toch een prullenbak in huis moet hebben… Dan wel eentje die iig mooi is.

Twee Rico ringen er bij. met deze ringen heb ik nooit dat ik de stof strakker moet trekken. Twee er bij omdat ik dus met meerdere projecten tegelijk wil werken!
Blauwe is 15cm, roze is 20cm. Via amazon aangeschaft.
Waar is deze van?
Is deze chips ook daadwerkelijk heet of?