Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Omdat ik een UK Amazon gift card terugkreeg ipv mijn geld terug, deze middlegrade boeken maar besteld, omdat ik meer in dat genre wil proberen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Niet mijn foto

10 likes

Sentir

Omg die covers! :smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes:

1 like

Over degelijke aankopen gesproken haha
Screen Shot 2021-01-30 at 14.17.51

8 likes

Ugh ja en kijk, onder de dustjackets

Prettyyyy

4 likes

:scream:

Nee, dit wordt een first. Je kan hem 30 dagen uitproberen. Maar moet zeggen dat de recensies wel echt goed zijn dus ik verwacht er veel van haha.

Ik ben ook heel tevreden! Heb al meer dan een jaar elke dag een ketting om en oorbellen in van IB en het ziet er nog steeds super mooi uit.

1 like

Omdat mijn vriend hiermee nu in 4 weken een 20 euro Bol.com bon heeft verdiend:

5 likes

20 likes

Heb je hier per se een fitbit/apple watch voor nodig of kun je ook punten scoren zonder? Ik heb wel een standaard stappenteller op m’n telefoon maar kan me voorstellen dat dat niet voldoende is

Denk dat dat niet lukt, heb ff gekeken:

Edit ligt er aan of je stappenteller synchroniseert met bijv je telefoon health app?

2 likes

Vergeet niet dat je betaalt met je eigen privacy.

22 likes

Waar bestel jij Colorpop?

Bij ColourPop zelf :blush:

1 like

Twee shirtjes, een broek en de rok. Ik geloof dat ik n beetje n panter vibe heb. Voor mij super heftig en ben helemaal geen fashun type dus de kans is aanwezig dat ik het weer terug stuur haha! Maar ik heb net dokter Martens en dacht misschien om te combineren ?

20 likes

Blij met een dode mus :cry:

Bijenkorf had dit ook al met dat hourglass palette, wat zijn dit voor fratsen. Eerst bestel je iets, ben je blij, krijg je twee dagen later een mailtje dat het er niet meer is :angry:

4 likes

Van de laatste twee zowel de top als het broekje.

24 likes

Wow wat mooi!
Van welke winkel is dit? :heart_eyes:

Het onderste setje is van We Are We Wear, het roze setje van Tutti Rouge en de rest is van Asos Design!

1 like