Via Colourpop
Elke 3 jaar heb ik een nieuwe nodig.
Ohhhh yessss ik kreeg opeens een melding vd bijenkorf dat m’n product weer op voorraad was. Waren het deze handschoenen die inmiddels met 80% (!) korting waren (destijds 70% geloof ik, of 50 misschien zelfs?):
Dus nu nog maar 30 euro
Yoo link?? Haha
Haha ja dit waren dus het one and only paar! Kwam alleen op voorraad omdat iemand ze dan geretourneerd heeft, verder zijn ze uitverkocht helaas
Het kan dus echt, 80% bij de bijenkorf ik zie regelmatig dingen met zogezegd ‘80%’ maar die zijn dan uitverkocht en waren daarvoor zeker niet zo afgeprijsd dus begon al te twijfelen of ze wel echt ooit wat aan die korting verkochten haha (vaag verhaal dit, hoop dat het te snappen valt)
ja! ik heb het idee dat ze op een gegeven moment de uitverkochte dingen gewoon met 80% aanbieden voor als ze nog geretourneerd worden. Had ook een bh in m’n favorieten die 80% was (maar die kwam helaas niet terug in mijn maat haha). Kan dus wel slim zijn om al eerder een emailmelding aan te zetten voor uitverkochte dingen
Heel erg leuk! Wil je vertellen waar je de prints hebt gekocht? Op insta kan ik de shop niet vinden.
Ja! Heb net deze week ook twee dingen met 80% besteld! Ik zet ze altijd in mijn verlanglijstje (ook als alle maten zijn uitverkocht) en dan loop ik regelmatig dat verlanglijstje even door of er toevallig maten zijn bijgekomen. Meestal net iets wat iemand heeft geretourneerd. Lukt best vaak eigenlijk, als je regelmatig checkt. Vooral ‘s ochtend heb ik vaak geluk
Het is een tattoo artist dus nu ‘lockdown prints’ maakt in zijn vrije tijd! zijn instagram is snip_art
Heeft iemand ervaring met sieraden (met name ketting of ring) van Isabel Bernard? Heb iets op het oog maar heb recentelijk bij een ander merk heel snel verkleuring gehad dus ben een beetje op mn hoede.
Of welke merken zijn nog aan te raden voor kwaliteitsvolle, minimalistische sieraden? Mag zowel goud, zilver als brons zijn. Prijs maakt niet veel uit (of nouja geen tiffanys of cartier pls )
Volgens mij is Isabel Bernard wel solide edelmetaal. Dat zou niet mogen verkleuren, dan zou het verguld moeten zijn. Maar dan betaal je er ook aanzienlijk minder voor. Persoonlijk geen ervaring mee, zit wel vaker naar haar armbandjes te loeren
Ik ga voor mijn gouden sieraden meestal naar de lokale goudsmit, maarja corona dus geen optie nu.
Ik heb er een gouden armbandje van. Al twee jaar dagelijks om en nog steeds even mooi als in het begin, super blij mee