Mooi! Is ‘ie een beetje true to size? Met dit soort broeken heb ik vaak dat ze veel te strak zitten bij mijn benen
Ja bij mij wel! Heb een maat 36 en hij past precies, moet wel zeggen dat hij wel nog aansluitend aan de bovenbenen/heupen zit. Het materiaal is wel een beetje strechy dus ik vind het niet knellen, zit comfortabel. Ben trouwens 1.72, dus als je echt lang bent/lange benen hebt zal die wel aan de korte kant zijn denk ik.
Hahahah en ik dacht net 1 seconde; waarom stuurt iemand me dit
Haha ik was zo dom om op die ‘knop’ te klikken
Of ik een zitkussen wil maken. Prima joh
Duurt de Zara bestelling ook zo lang bij jullie? Dinsdag gekocht en nog geen eens verstuurd🥲
Voor eind vólgend jaar :’) Gekochte tickets voor evenementen van dit jaar zijn denk ik voor niks geweest, dus heb mezelf hier maar mee verblijd.
Ja hier ook, echt balen
Hoe valt deze onderaan de pijpen? Ik ben op zoek naar een beetje een vintage achtige jeans die onder wijd genoeg valt om te dragen op bijv dr martens maar ook weer niet flared is.
Omdat mn andere kleurboek te lang op zich laat wachten deze zou uiterlijk vrijdag moeten komen. Ben benieuwd!
Ik verheug me hier ondertussen al bijna 2 jaar op hahhaa. Hoop dat het dit keer wel echt gaat gebeuren. Zonder mondkapjes aub.
Als ik hem op men Martens (jadon) draag komt hij net 1cm op de bovenrand. Ik vind dat hij redelijk recht valt, zeker niet flared!
Zo blij mee! Wilde ze al heel lang, vandaag eindelijk weer op de Converse site!
Ik wilde eerst wachten, maar gezien de S weinig voorraad aangaf toch maar besteld hahaha. Hoor ik morgen wel hoe ie zit en of ik misschien toch beter de M had kunnen bestellen.
Leuk!! Waar zijn je sneakers van? Herken het merk niet zo snel op het logo haha
Maison Scotch zie ik
Ja klopt, van Scotch inderdaad! Het zijn de Celest sneakers, dit is wel een kleur van vorig seizoen dus nu in de sale!