Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Oh ja!! Ik ging meteen kijken bij footpatrol maar helaas niet meer in mijn maat. Ik heb ook 36, 35,5 zou ook nog kunnen. Helaas. Ik ben jaloers @MeGusta !

2 likes

Haha ik ging ook gelijk kijken voor mezelf bij footpatrol. Had er vanmorgen geen wekker voor gezet ofzo, maar denk als het zo makkelijk gaat wil ik ze wel. Maar mijn maat hebben ze ook niet.

Ik heb dus per ongeluk 2 paar besteld in maat 36 haha, was iets verkeerd gegaan. Mocht je ze echt graag willen en ik heb ze binnen, kunnen we afspreken dat jij het tweede paar mag overnemen als ze binnen zijn? Laat maar weten!

Ik heb je een pb gestuurd!

Ik ben echt af, ik heb een Valentijnskaart gestuurd naar mijn vriend namens mijn kat Toulouse, die helemaal verliefd is op hem. Ik heb geen Valentijn dit jaar denk ik.

68 likes

En nog meer besteld!

5 likes

Puuuurpleee :heart_eyes:

14 likes

& Other Stories :green_heart:

Bol.com!

2 likes

10 likes

f347cd4b11e1d94191dc8972746e9fe9.jpeg
Ik heb geen normale /degelijke schoenen en die trend zet ik lekker door

Wat een lelijke foto overigens met zo’n gigantische schoen

21 likes

Naast vieslekker eten geloof ik dat mooilelijk ook een ding is zoals deze schoenen. :heart_eyes:

6 likes

Broekie in een supermooie kleur! (denk ik)

18 likes

& nog twee opties van mom jeans (dit is Dr. Denim)

9 likes

Ja he!!! Ik vind ze echt afschuwelijk en geweldig tegelijkertijd. Net zo’n schreeuwlelijk als mijn persoonlijkheid

2 likes

Deze broek van de Monki! Zit echt fantastisch (vind hem mij mooier staan dan het model), mooi strak om de taille en de achterkant en heeft precies de goeie lengte!

8 likes

Ik heb dat met 50 cent. Vind hem echt onaantrekkelijk en woest aantrekkelijk tegelijk :no_mouth::heart_eyes:

2 likes

Ik had dat met Shia (maar wel pre-alle shit)

Duurde echt even voordat ik doorgad dat je niet deze bedoelde
malta-50-euro-cent-2008

19 likes

Maar met beide zou je veel plezier kunnen hebben in de candy shop

drop the mic

20 likes