Omdat mn andere kleurboek te lang op zich laat wachten deze zou uiterlijk vrijdag moeten komen. Ben benieuwd!
Ik verheug me hier ondertussen al bijna 2 jaar op hahhaa. Hoop dat het dit keer wel echt gaat gebeuren. Zonder mondkapjes aub.
Als ik hem op men Martens (jadon) draag komt hij net 1cm op de bovenrand. Ik vind dat hij redelijk recht valt, zeker niet flared!
Zo blij mee! Wilde ze al heel lang, vandaag eindelijk weer op de Converse site!
Ik wilde eerst wachten, maar gezien de S weinig voorraad aangaf toch maar besteld hahaha. Hoor ik morgen wel hoe ie zit en of ik misschien toch beter de M had kunnen bestellen.
Leuk!! Waar zijn je sneakers van? Herken het merk niet zo snel op het logo haha
Maison Scotch zie ik
Ja klopt, van Scotch inderdaad! Het zijn de Celest sneakers, dit is wel een kleur van vorig seizoen dus nu in de sale!
Waar komt deze vandaan?
Ahh ziet er zo chill uit voor thuisfeestjes (tot 9u, met 1 andere persoon haha), of voordat je gaat slapen. Zou het geen dropshipping zijn trouwens?
Ja denk het wel to be honest, want Ali staat er ook vol mee
Ik heb er ook zo één (maar dan idd voor de helft op Amazon). Echt chill, heb hem bijna elke avond voor het slapen aan.
de witte. en 60 fotovelletjes en een tasje in lila.
zit achteraf wel te denken of ik niet beter een vierkante kon nemen dan deze die rechthoekige ‘mini’ foto’s maakt.
Ik zat hier op Ali ook naar te kijken en vond 20 euro al duur
Ja, of voor in de badkamer tijdens het badderen!