Ah jammer, vond de kleur online juist zo mooi! Nou ja aangezien ik hem al besteld had, moet ik het nog maar even zien haha. Hoop dat ie qua lengte wel goed is voor mij.
Als het goed is super warme pantoffels van texelana. Waren eindelijk op voorraad in mijn maat! Kan niet wachten, als het goed is komen ze morgen binnen
Deze van scapino voor mij in het blauw, voor mijn boy in het rood. Hij beschouwt het maar als valentijnsdagcadeautje. Kan niet wachten om lekker anwb stijl over het ijs te zwieren.
Deze via bloompost (met ingpunten!) als verrassing voor een vriendin. Ze vond het echt mega leuk.
Mooi! Waar komt de lamp vandaan?
Deze staat bij ons op de slaapkamer met Philips hue lampen erin. Zo fijn en mooi.
Oh die jurk heb ik al zo vaak in mijn mandje gehad, love By-Bar!
Vind die lamp op een of andere manier echt passen bij de oorbellen die jij altijd draagt, haha
Leuke lamp! Waar heb je die gekocht?
Leuk heb je toevallig een foto?
Gamma!
Voer voor de vogels. Hopen dat ze dit wel eten, het strooivoer en zelfgemaakte vetbollen eten ze niet.
De buurvrouw heeft denk ik lekkerder voer, zie ze daar wel in de boom eten. Zijn verwend met zoveel vogelvoer wat buiten staat.
Net als Sia ben ik ook beniewd! Kwam de lamp tegen op pinterest een tijd terug en kon hem nergens vinden. Ben dus heel blij, maar heel benieuwd hoe hij in het echt is!
Ligt er denk ik ook aan of de plek waar het voer is een beetje beschut is.
Een pizza snuffeldeken voor de hond (hond op plaatje is niet de mijne)
En wonderbalsem want dat werkt prima tegen pekel en sneeuwballen bij de pootjes (andere pot is bijna op, is fijn spul voor van alles en nog wat) en wat kluifjes
Ik zal vanavond als hij aanstaat eentje maken als ik er aan denk. We hebben de onderste helft een andere kleur en ingesteld dat hij langzaam uitgaat en langzaam aangaat als wake up light.
Ja, ik stop er lekkere dingen in (onder de flapjes etc) en dan gaat hond het zoeken door middel van snuffelen etc. Daardoor word hij mentaal moe want is hersenwerk.
Overweeg nu om deze snuffel pizza alvast te bestellen voor de hond die ik mogelijk ooit ga adopteren
Ik deed dit wel eens met een cupcake tray en dan tennisballen erboven op. Maar toen mij hond het eenmaal doorhad flikkerde die telkens gelijk gewoon dat hele ding op zijn kop. Hoefde die ook niet meer te snuffelen haha
Haha, ja, die doe ik ook wel eens maar snuffelmat (heb ook andere variant al) vind hij het leukst!