Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Ik overshare al genoeg met jullie hahah

Het is amazing hij beweegt ook op de beat van muziek!!

6 likes

Inmiddels bestaan mijn aankopen voornamelijk uit baby aankopen, maar nu een bestelling voor mezelf gedaan.

Uiteraard de Engelse hardcover versie en via de plaatselijke boekhandel.

12 likes

Niet eens voor mezelf. Voor mijn vriend, heeft hij ook weer eens knappe schoenen.

19 likes

Ik kan wel janken want ik heb net geld moeten uitgeven aan een WASMACHINE.
Getver.
Waar ik vorige week gelukkig werd van mijn pannenset (:heart:Koken) en vorig jaar enthousiast was om meen draadloze steelstofzuiger voel ik alleen maar verdriet bij de aanschaf.
1 voordeel; hij heeft ad-wash

4 likes

Oeh heb je die via zalando? Heel leuk

Te cute! Zullen zeker wel duur zijn :sob:

1 like

Waar vind ik het bovenste kattenshirt? :heart_eyes_cat:

1 like

Nee ik heb hem via de eigen Hollister site besteld, daar is hij in de sale en ik had nog €5 tegoed.

1 like

Eerste aankoop bij Paula’s Choice dus ik ben benieuwd.

16 likes

Ik ben zelf echt super tevreden over Paula’s choice! Merk het direct als ik de producten een paar dagen omwissel voor iets anders

1 like

Waar kan ik die lange wit zwarte trui vinden?

Ohh die zijn zo zacht, heerlijke trui!

1 like

Aangezien ik volgende week jarig ben (waar ik zó geen zin in heb) heb ik een doosje macarons besteld bij Tout Patisserie.

38 likes

1362811

Ik wilde eigenlijk niks kopen meer deze maand maar ik heb soms zo’n pijn in mijn rug na werk. Hopelijk helpt dit wat.

8 likes

Happy birthday. Past wel bij je naam haha

Waar heb je de wit/zwart/oker gele trui vandaan?

Ik stuur anderen wel eens zo een doosje snoep als ze iets te vieren hebben of net als oppeppertje. En zonet besloot ik dat ik mezelf ook best mag oppeppen!

32 likes

www.snoepzoet.be!

Ze verzenden ook naar NL zie ik, wel niet heel goedkoop in verzendkosten dan.

1 like

lossethee

Voor het eerst wat losse thee besteld. express in kleine dosis zodat ik het kan proberen.
Via Tea4You

11 likes