Dure hobby die Nintendo switch . Wel m’n 20 euro bol.com cadeaubon die ik had verdient met a.s.r Vitality ingeleverd. Goede motivatie die korting haha.
Oke na opmerkingen en mijn lamlendigheid en de sportscholen die neverending dicht zijn en die ik zowaar mis en het feit dat ik het kan missen:
Kan prima Netflixen maar dan wel fietsend
Ze moeten gewoon Fietsflix maken, dat je een aflevering pas verder kan kijken als je stevig doortrapt.
Scotch
Het loopt weer eens uit de klauwen bij mij. 7 pakketjes deze week. (komt ook door zalando met hun stomme verzenden)
Dat is serieus een gat op de markt. Pas na 5 km een nieuwe aflevering online dus als je wilt bingen: you better move your ass first
Heb nu ook gekleurde lampen voor erin gekocht
Ik kijk altijd inde sportschool series (Doe alleen maar cardio) maar wel specifiek afgesproken dat ik naar één serie alleen in de sportschool mag kijken. Dat werkt ook wel motiverend, dom genoeg.
Dat is ook een top idee! Ik ga een sportserie uitzoeken
The best
Welke is het ? Ik zie door de bomen de projector lamp niet meer.
Damn @august wat tof. Nu denk ik dat ik nog een verjaardagscadeau heb gevonden en dan nog een discobal ophangen en dan is het klaar.
Deze lopen zo fijn
Oeeeeh ik hoop zo dat ze passen. Heb ze in twee maten besteld haha.
Alles via Zalando
Adidas
Nike
Champion
Huh scotch verkoopt ze niet?
Oh grapje, op zalando wel
Ik heb ze via Zalando!
Het ritje blijkt wel aan de binnenkant te zitten i.p.v. op de achterkant. Mijn collega heeft ze ook en die heeft de rits ook aan de binnenkant.