Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Dure hobby die Nintendo switch :sweat_smile:. Wel m’n 20 euro bol.com cadeaubon die ik had verdient met a.s.r Vitality ingeleverd. Goede motivatie die korting haha.

11 likes

Oke na opmerkingen en mijn lamlendigheid en de sportscholen die neverending dicht zijn en die ik zowaar mis en het feit dat ik het kan missen:

Kan prima Netflixen maar dan wel fietsend

17 likes

Ze moeten gewoon Fietsflix maken, dat je een aflevering pas verder kan kijken als je stevig doortrapt.

57 likes

Scotch

Het loopt weer eens uit de klauwen bij mij. 7 pakketjes deze week. (komt ook door zalando met hun stomme verzenden) :zipper_mouth_face:

14 likes

Dat is serieus een gat op de markt. Pas na 5 km een nieuwe aflevering online dus als je wilt bingen: you better move your ass first

22 likes

Heb nu ook gekleurde lampen voor erin gekocht :purple_heart:

1 like

Ik kijk altijd inde sportschool series (Doe alleen maar cardio) maar wel specifiek afgesproken dat ik naar één serie alleen in de sportschool mag kijken. Dat werkt ook wel motiverend, dom genoeg.

2 likes

Dat is ook een top idee! Ik ga een sportserie uitzoeken

2 likes

Dit rode spijkerjasje van Sandro

Deze zijden jurk van Sandro

Allebei via Vinted :slight_smile:

30 likes

The best

@Jeg no regrets

107 likes

Welke is het ? Ik zie door de bomen de projector lamp niet meer.

@Alpacamybags

2 likes

Damn @august wat tof. Nu denk ik dat ik nog een verjaardagscadeau heb gevonden en dan nog een discobal ophangen en dan is het klaar. :stuck_out_tongue:

1 like

Deze lopen zo fijn :heart:

1 like

Oeeeeh ik hoop zo dat ze passen. Heb ze in twee maten besteld haha.

1 like

Alles via Zalando

Adidas
image
image
image

Nike
image

Champion
image

4 likes

Huh scotch verkoopt ze niet?

Oh grapje, op zalando wel

1 like

Ik heb ze via Zalando!

Het ritje blijkt wel aan de binnenkant te zitten i.p.v. op de achterkant. Mijn collega heeft ze ook en die heeft de rits ook aan de binnenkant.

Ik zit eigenlijk nog anderhalve maand in een no-buy challenge maar ik ben zwak. :cry:
image
image
Dit omdat mijn haar echt geen porum meer is. Het gaat mn uitgroei niet wegwerken maar hopelijk de rest wel iets toonbaarder maken.

En dit heb ik gewoon nodig om een project af te maken.

3 likes