Jalooooers! Wanneer ga je? Het zou zo chill zijn om weer naar een reis uit te kunnen kijken.
Cool! Wat voor reis heb je geboekt?
Groepsrondreis van LA - Phoenix - Utah - Las Vegas - San Francisco. En dan tussendoor Bryce Park, Zion, Death Valley, Mammoth Lakes, Grand Canyon en Yosemite (volgorde zal wel anders zijn)
Begin december pas! Maar dan is het nog steeds rond de 20 graden en de kans dat het doorgaat lijkt me groter dan in september of oktober bijv. November ging weer niet ivm met werk. Is echt fijn om ergens naar uit te kunnen kijken inderdaad!
Bereid je ook voor op sneeuw. Wij zijn paar jaar geleden in oktober geweest en er lag sneeuw bij de grand canyon en bryce canyon. (Bij bryce canyon vriest of sneeuwt het 240 dagen per jaar.) Wel magisch als je wakker wordt met sneeuw en het langzaam verdwijnt.
Oe waar?
Ik ben nog op zoek haha
Asphaltgold! Maar verder alleen hele grote maten
Zooo moest even terug scrollen maar dan heb je ook wat… vraagje; is die een beetje stil? Ik heb er nu ook 1 maar als die roteert is het alsof de buren aan boren zijn
Eerste sieraad van RegalRose. Hebben best wel toffe dingen <3
(Heb niks met slangen in het algemeen, maar vond de ring tof en niet zo standaard en daar houd ik van)
Wilde het eerst niet kopen vanwege de prijs, toen kreeg ik een korting voor deze commerciële dag.
Oh damn ik wil al een tijdje een ring van hun maar heb nooit zin om te kopen want zo’n hoge prioteit hebben sieraden niet voor mij haha. Maar korting helpt! Ben je niet bang dat het problematisch wordt met leveren omdat het uit de uk komt?
SIeraden hebben bij mij ook echt nul prio, maar ben al wel een tijdje opzoek naar een andere ring. niks klikte tot ik gisteren ad kreeg op FB van hun! Echt stom. normaal ga ik daar nooit op af.
Eerlijk, neuh ben er niet zo bang voor. Katnipp bestelling (etsy shop uit de UK) kwam met een week binnen. Ze zeggen zelf ook al 3-7 dagen MAAR kans dat het langer duurt. Ik wacht rustig af
(wellicht nog een tip, ik zag dat Asos ook een aantal sieraden RegalRose verkoopt)
Paar weken terug in de sale, vooral nu heel blij mee:
North face via zalando lounge. Heel dik en toch ademend (snowboardjack)
Icepeak via zalando
Heel dik en lang (langer dan bij dit model haha)
Had al paar jaar geen winterjas gekocht en ik kan nu weer 5 jaar vooruit
Een verrassingssetje met wax melts van yankee candle. Ik heb de afgelopen maanden tientallen geurkaarsen, votives en melts getest van goedkoop tot (heel) duur en deze ruik ik toch echt het beste
10 voor 10 euro bij geurvoorjehuis!
Oh heerlijk nu wil ik ook. Mn vriend verklaart me voor gek . Wilde ook nog via de ing rentepunten een yankee pakket kopen. Dus binnenkort komt hier een kaarsen aankoopfoto
!
Leuk! Ik ben een beetje klaar met kaarsen want ik rook ze toch niet, dus ik hou het nu bij waxinelichtjes in leuke houdertjes en dan een waxbrander!