Oh damn ik wil al een tijdje een ring van hun maar heb nooit zin om te kopen want zo’n hoge prioteit hebben sieraden niet voor mij haha. Maar korting helpt! Ben je niet bang dat het problematisch wordt met leveren omdat het uit de uk komt?
SIeraden hebben bij mij ook echt nul prio, maar ben al wel een tijdje opzoek naar een andere ring. niks klikte tot ik gisteren ad kreeg op FB van hun! Echt stom. normaal ga ik daar nooit op af.
Eerlijk, neuh ben er niet zo bang voor. Katnipp bestelling (etsy shop uit de UK) kwam met een week binnen. Ze zeggen zelf ook al 3-7 dagen MAAR kans dat het langer duurt. Ik wacht rustig af
(wellicht nog een tip, ik zag dat Asos ook een aantal sieraden RegalRose verkoopt)
Paar weken terug in de sale, vooral nu heel blij mee:
North face via zalando lounge. Heel dik en toch ademend (snowboardjack)
Icepeak via zalando
Heel dik en lang (langer dan bij dit model haha)
Had al paar jaar geen winterjas gekocht en ik kan nu weer 5 jaar vooruit
Een verrassingssetje met wax melts van yankee candle. Ik heb de afgelopen maanden tientallen geurkaarsen, votives en melts getest van goedkoop tot (heel) duur en deze ruik ik toch echt het beste
10 voor 10 euro bij geurvoorjehuis!
Oh heerlijk nu wil ik ook. Mn vriend verklaart me voor gek . Wilde ook nog via de ing rentepunten een yankee pakket kopen. Dus binnenkort komt hier een kaarsen aankoopfoto
!
Leuk! Ik ben een beetje klaar met kaarsen want ik rook ze toch niet, dus ik hou het nu bij waxinelichtjes in leuke houdertjes en dan een waxbrander!
Wowww das heftig veel
Genieten toch. @Bakkes straks veel mooie makeup looks of the day komen posten in het beauty topic!!
Blame it on deze shitty dag (en goede kortingsacties). @Kurisu will do! ik heb wel weer zin om uitgebreid te kwasten
Ik heb zo’n voorgevoel dat ik zal opgeslorpt worden door deze jas maar de deal was te goed om geen poging te wagen
Ooh wat een heerlijke spullen allemaal😍
Heerlijk! Allemaal fijne kleurtjes voor op je bakkes
Geniet ervan! En groot gelijk. Een lekker make upje doet veel voor je op een shitty dag
Aan de weersverwachting te zien heb jij morgen echt je dag hiermee (als je tenminste in Nederland woont dan)
Zin in! Heb ook een paar voor mijn vader gekocht en we gaan ze morgen testen