Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

@MeGusta Heb jij de Nikes van Footpatrol al binnen? Ik kreeg vorige week maandag al bericht dat ze onderweg waren, maar nog steeds niks ontvangen of gehoord.

Waar heb je deze vandaan? Ik kan ze nergens in mn maat vinden :frowning:

Prachtig! Benieuwd hoe die bevalt.

Ik vond via sneakerjagers nog bij overkill.

Voor mijn vriend die eind deze week jarig is en gek is op macarons

image

Niet mijn foto

Deze smaken

29 likes

Nee, nog steeds niet! Ik kreeg ook maandag bericht dat ze verzonden zijn. De bestelling die voor een andere forummer was, is zelfs geannuleerd. Donderdag kreeg ik vervolgens een sms met dat er vertraging was, waardoor ze nog niet waren verstuurd en ik zsm iets zou horen van DPD. Als ik de t&t van DPD bekijk, is er nog steeds niets mee gedaan verder. Ben benieuwd of ze nog zullen komen!

Edit: FootPatrol is trouwens een bedrijf van de JD-familie (ik noem t maar ff zo), dus het verbaast me niet dat het zo lang duurt. Laatst heb ik namelijk ook 3 weken moeten wachten op een bestelling van JD.

1 like

:drooling_face:

1 like

Over JD, Size? En Footpatrol lees ik de laatste tijd heel veel negatieve berichten. Volgens mij wordt er ook een BOOS aflevering over gemaakt.
Ik zag van de week iemand op insta die nog op zijn JD bestelling van 21 januari wacht

2 likes

Ja, klopt. Ik kwam er helaas pas achter op het moment dat ik de bestelling al had geplaatst (en ik wilde die schoenen gewoon heel graag hebben) :sob: Ik lees idd ook allerlei horrorverhalen over JD etc, heb zelf ook een aantal weken moeten wachten op een bestelling. Komt oa door de Brexit las ik ergens. Heel irritant.

2 likes

Ik wacht ook al iets van 3 weken op mn bestelling. Kreeg vandaag een mail dat mn bestelling was vertraagd door de douane? Geen idee of het ooit aan gaat komen, heb gelukkig wel gekozen voor achteraf betalen

3 likes

Bij mij kwam het uiteindelijk (van JD) wel! Het wachten is alleen wel heel vervelend.

1 like

Mijn maanlampje is binnen. Ik zou je nog een update geven. Op zich is ie best leuk, alleen vind ik het licht wel iets te gelig.

27 likes

Gewoon led toch? Misschien een laagje wit spul eroverheen verven?

Ja, ik denk het wel. Ik zat er zelf ook al aan te denken om er iets over heen te verven, maar weet niet of dat gaat lukken omdat het plastic is? Maar met stof eromheen is ie wel gezellig, alleen is dan wel het maaneffect weg.

Thanks voor je reactie, wel beetje spannend dan dus :sweat_smile: Vind het niet erg als het langer duurt, als ze nog maar komen…

1 like

Mijn jd bestelling duurde een maand en kreeg ook geen reactie op mail, heel irritant, maar kreeg ze uiteindelijk wel dus

Volgens mij kan je niet bij het lampje om 'm te vervangen.

1 like

Ik dacht dat die lampjes een afstandsbediening erbij hadden dat je t licht ook witter kan doen. Mn schoonmoeder heeft dat iig! :thinking:

Die heb je ook inderdaad. Maar dit is een simpele variant, zonder afstandsbediening en andere kleurtjes.

Ahh… was ook wel heel dreug geweest als je de afstandsbediening over het hoofd had gezien eigenlijk haha domme post van mij sorry!

1 like