Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Ik heb er een met meerdere dingen voor raspen etc. erbij, ik vind ‘m echt nice en het ziet eruit alsof het irritant is om schoon te maken maar dat is helemaal niet zo vind ik.

Ja, volgens mij is dat dezelfde dan. Hier zitten ook raspdingen en andere messen bij en ook iets voor deeg geloof ik. Maar las al dat alles in de vaatwasser kan haha. Gebruik je ‘m dagelijks?

Lijkt alsof ze hun hele mailinglijst die mail sturen :sweat_smile:

Heel leuk!

Ik vroeg mij nog af waar jij de mok hebt gekocht voor je vriend (edit: man!) met Valentijnsdag :grinning_face_with_smiling_eyes:. Ik heb ook een border collie en die mok kan eigenlijk niet ontbreken!

1 like

Niet dagelijks, maar ik kook vaak vrij basic haha. Mijn moeder kreeg ‘m gratis bij een Artisan een jaar terug. Maar hij is echt krachtig ook. Love it!

1 like

Leuk! Ik heb hem ook gekocht :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Het ijsvogeltje voor m’n vader is binnen!
Hopelijk is ie er blij mee

161 likes

Ik denk er al een tijdje over na om deze te gaan kopen. Voornamelijk omdat het lijkt op het pakje van Cher in Clueless. Wat zouden jullie doen?

• Jeej
  • Neen

0 stemmers

2 likes

Ik vind het een geweldige set en natuurlijk ook los te dragen. Die blazer met een witte blouse en een mooie flared jeans. :heart_eyes: Dat rokje met een stoer t-shirt :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ohhh ik vind dit echt geweldig. En de rok en blazer zijn ook leuk om apart van elkaar te dragen, zo veel outfitopties!

1 like

Heel erg mooi! Waar heb je dit besteld?:blush:

Duurde drie weekjes voor ik 'm binnen had.
2 likes

Ik ga het pakje vrijdag ophalen en thuis passen! Grote kans dat te te klein is want het is maat 34 :frowning_face: Sowieso combineren met een flared jeans als het past! :heart_eyes:

nou succes met dat eerste boek poooooeeeeee

13 likes

Elke keer als er van die ringen voorbij komen in dit topic denk ik heel even dat het oorbellen zijn

3 likes

Haha zou het kunnen proberen maar denk niet dat het wat word. En ‘the bigger the hoop the bigger the ho’ toch?

3 likes

Haha ja my thoughts exactly

1 like

Jaaaa omg love it!

1 like

Ik wilde even terugkomen op de ‘curvy’ pasvorm. Ik ben echt fan! Normaal zitten broeken in mijn taille te los, waardoor ze afzakken maar met deze heb ik dat echt totaal niet. Bij deze zit de taille echt precies strak genoeg waardoor ik niet steeds m’n broek op hoef te trekken, maar hij is niet zo strak dat mijn organen afgekneld worden. Love it :grin:

9 likes

Ik wil in september uit huis, ik ben aan het bieden geslagen en hoop tegen dan mijn uitzet bijeengespaard te hebben.

39 likes